la 30-09-2025 05:26 PM - editat ultima oară la 01-10-2025 08:45 AM de DanielaH
Am primit un mail prin care sunt anuntat ca abonamentul va creste cu 2.04 euro pe luna pentru faptul ca am linie telefonica pe cupru. Sunt foarte contrariat ca de peste 3 ani de zile eu nu mai am linie telefonica pe cupru ci am cartela GSM, lucru cunoscut si la operatorii dvs. De asemenea, desi am selectata primirea facturii tiparite, la adresa de domiciliu, de peste 2 ani eu nu mai primesc aceasta factura.
Cum se pot rezolva aceste probleme? La telefonul dvs 0374300300 NU POT lua legatura cu unul dintre operatorii dvs.
la 30-09-2025 05:33 PM
Salutare!
Poți contacta echipa Orange prin chatul din aplicația My Orange. Solicită să fii transferat către un operator uman și, odată ce ești transferat, explică detaliat problema ta. Răspunsul va depinde de solicitările transmise, deoarece conversația nu se desfășoară în timp real.
My orange - altele - contact și feedback - Scrie-ne
la 30-09-2025 06:34 PM
Salutare!
Ori le scrii din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din Chat Djingo .
Baftă!
la 30-09-2025 08:13 PM
Cu chatul este un fiasco total! Robotul NU poate intelege ca vreau sa vorbesc cu un operator (eu sunt nepotul iar unchiul are 91 de ani si nu se descurca asa de bine cu tastele !!!). Am luat legatura prin Messenger si astept sa vad ce raspuns primesc. Va multumesc! O seara placuta!
la 01-10-2025 06:19 AM
Cu mare plăcere! Important este că ai reușit să vorbești cu cineva.
Succes!
la 01-10-2025 12:09 PM
Chat Djingo . Scrie `tranfer` si o sa poti lua legatura cu unul din operatori
la 02-10-2025 11:36 AM
@Filip91, s-a rezolvat/ clarificat situația?
la 02-10-2025 05:49 PM
Nu am, inca, o comunicare certa ca problema s-a rezolvat! S-a constatat ca telefonul este cu cartela SIM, dar adaugarea sumei de 2,04 euro la contract, pentru folosirea ,,liniei telefonice de cupru" NU a fost anulata (pana in prezent)! Mi s-a considerat "problema" ca o sesizare si, acum, astept sa fiu contactat (chiar nu stiu pentru ce!). Multumesc tuturor pentru raspunsuri.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor