Mulțumesc Vio,
Am sunat și inițial fata de la call center mi-a răspuns frumos, spunandu-mi că cel mai probabil cartela e demagnetizată deoarece ar fi trebuit să fie deja activă.
Așa că mi-a făcut legătura cu serviciul comercial pentru o nouă cartela.
Acolo am fost luată pe sus cu multă aroganță.
Am povestit că ieri mi am făcut abonament la Orange pentru prima oară și de aseară am intrat pe laptop să îmi fac un cont pe site-ul Orange. Mi s-a răspuns imediat că, eu de fapt mi-am făcut cont pe Telekom, că trebuia să întru pe Orange Comunication, nu pe Orange.
Am răspuns că nu aveam de unde să știu că Telekom a fost asimilat de Orange mai ales că abia m-am întors în țară
Raspunsul primit a fost: " dvd ați intrat într-un magazin Orange Comunication, da? Dacă nu știți nici măcar în ce magazin intrați ..".
Am răspuns că scrie Orange. Am mai adăugat că nu știam că tb să intru pe alt site, și mi s-a răspuns din nou arogant:" cel din magazin doar nu trebuia să vă zică dvs istoria companiei".
I-am spus că e aroganta, că nu se vorbește așa clienților, că fiecare are locul lui de muncă și meseria pe care trebuie să o onoreze cat mai bine și nu se vorbește așa.
Infine, până la urmă mi s-au spus că mi se va trimite prin curier o nouă cartela SIM. Sper să ajungă.
Cert e, cum spunea un mare profesor că "cel mai dificil in viața sunt relațiile sociale". Și, adaug eu, nu toți suntem făcuți pentru lucrul cu oamenii.
O zi faina!
Sakura