anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

activarea numărului Orange Comunication

sakura
Începător
Am făcut ieri un nou abonament cu un nou număr..un dezastru!
Am pus cartela in diferite telefoane și nici unul nu o recunoaște.
Am vrut să adaug noul număr la noul cont Orange și imi spune că nu e un număr Orange.
4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Cum l-ai făcut, online sau in magazin fizic? Dacă l-ai făcut in magazin fizic, nu ți-a spus când se activează? Te sfătuiesc să suni la 300 din rețeaua Orange sau 0374300300, din orice rețea și apoi 1-1-1-0 (așteaptă după fiecare apăsare de cifra să spună robotul ce are de sus, chiar dacă îți spune despre servicii fixe) și vezi ce spune cea/ cel care îți răspunde. Pesemne că ai vreo oră/dată de activare sau sunt alte lucruri pe care noi nu le cunoaștem. Baftă!

sakura
Începător
Mulțumesc Vio, Am sunat și inițial fata de la call center mi-a răspuns frumos, spunandu-mi că cel mai probabil cartela e demagnetizată deoarece ar fi trebuit să fie deja activă. Așa că mi-a făcut legătura cu serviciul comercial pentru o nouă cartela. Acolo am fost luată pe sus cu multă aroganță. Am povestit că ieri mi am făcut abonament la Orange pentru prima oară și de aseară am intrat pe laptop să îmi fac un cont pe site-ul Orange. Mi s-a răspuns imediat că, eu de fapt mi-am făcut cont pe Telekom, că trebuia să întru pe Orange Comunication, nu pe Orange. Am răspuns că nu aveam de unde să știu că Telekom a fost asimilat de Orange mai ales că abia m-am întors în țară Raspunsul primit a fost: " dvd ați intrat într-un magazin Orange Comunication, da? Dacă nu știți nici măcar în ce magazin intrați ..". Am răspuns că scrie Orange. Am mai adăugat că nu știam că tb să intru pe alt site, și mi s-a răspuns din nou arogant:" cel din magazin doar nu trebuia să vă zică dvs istoria companiei". I-am spus că e aroganta, că nu se vorbește așa clienților, că fiecare are locul lui de muncă și meseria pe care trebuie să o onoreze cat mai bine și nu se vorbește așa. Infine, până la urmă mi s-au spus că mi se va trimite prin curier o nouă cartela SIM. Sper să ajungă. Cert e, cum spunea un mare profesor că "cel mai dificil in viața sunt relațiile sociale". Și, adaug eu, nu toți suntem făcuți pentru lucrul cu oamenii. O zi faina! Sakura

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
În fine, da, e greu cu oamenii, așa este. Și, întâmplător sau nu, eu chiar sunt profesor în viața de zi cu zi. Important este că ai rezolvat până la urmă, într-un fel sau altul! Nu aveam nici eu de unde să știu că e vorba de Orange Romania Comunications, că te îndrumam acolo. Mă bucur nespus că ai reușit!

DanielaH
Moderator
@sakura, s-a rezolvat situația? S-a activat numărul?