anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

TV Connect si Antena Play

Georgeta94
Junior

Buna. As fi curioasa daca mai intampina cineva aceasta problema. Inca de la semnrea contractului de televiziune prin satelit nu am putut avea acces la Orange TV Go. Pentru ca pe atunci nu imi era atat de utila functia nu aam insistat foarte mult la departamentul deranjamente dar am mentionat problema de cate ori am avut ocazia, prind drept raspuns "Verificm si revenim noi catre dvs.", lucru care nu s-a intamplt niciodata. In prezent am nevoie mai mare de serviciile de Streaming decat de cele de satelit motiv pentru care am activat functia de Antena Play si am solicitat din nou remedierea situatiei cu Tv Go/ Tv Connect. De 3 zile discut zilnic cu operatori de la departtamentul de deranjamente. Ieri am avut 9 apeluri cu durata cuprinse intre 20 si 48 de minute. Nimeni nu a reusit sa rezolve aceasta problema. Doar vesnicul raspuns "Revenim in scurt timp cu un telefon". Am scris o reclamatie pe adresa de email reclamatii@orange.ro. Din nou nici un raspuns, nici un numar de inregistrare. NIMIC. Avand in vedere neplacerile create si faptul ca nu beneficiez de serviciile stipulate in contract, credeti ca este nevoie sa fac o reclamatie ANPC? 

Sunt curioasa sa vad si opiniile/experientele altor abonati.

Multumesc!

19 Răspunsuri 19

Pololică
#StarMember

Buna!

TV Connect (Orange Comunication-fostul Telekom fix) si Orange TV Go (Orange Romania) sunt doua aplicatii diferite. Prin aria postata, presupun ca esti clienta de la fostul Telekom.

Revenind la buba: recomandarea ar fi sa astepti cateva zile (in special daca ai si facut cerere scrisa). ANPC, in momentul acesta, nu te va putea ajuta intrucat Orange are deschisa o sesizare de la tine si inca este in termenul de 30 de zile (sau ce termen de rezolvare a promis).

Totusi, ce eroare primesti?

Bună! La antena play îmi scrie ca nu sunt abonata antena play iar la TV Go nu am decât în jur de 10-12 canale deși cf. abonamentului ar trebui sa am acces la 70. Mi se pare totuai absurd sa fiu nevoiata sa aștept luna având în vedere ca în aceasta luna plătesc serviciile fără a beneficia de ele.

Singurul serviciu extra cu plata la factura Orange a fost Netflix si intram direct in aplicatie (similar cu ce recomanda Delfinas). AntenaPlay (si Voyo) nu sunt abonat si nici nu intentionez sa ma abonez (gusturile difera mult de ce ofera si nici ceva sa ma intereseze nu au).

Ai scris " am activat functia de Antena Play". Platesti abonamentul pt Antenaplay pe factura Orange sau separat?

Le achit pe factura Orange....

Ai ales iconita de OROC? Am dedus ca esti clienta Orange Romania Communication...

delfinas_0-1699360062217.png

 

Da. Exact asa am procedat.

Ai primit vreun mesaj ca s-a activat optiunea Antenaplay? Cand te-ai abonat?

delfinas
#StarMember

Georgeta, bun venit in Comunitate!!!

Eu folosesc de ani de zile Antenaplay, dar ma loghez cu contul meu Orange direct in aplicatie sau pe site-ul antenaplay.ro. Nu e nevoie de TV Orange Go sau TV Connect. Intri in aplicatia/site-ul Antenaplay si alegi iconita cu Orange si te loghezi cu contul tau Orange sau OROC (ti se deschid 2 ramuri, una e Orange Romania Comunication). In aplicatie, intri in "Contul meu" si alegi la fel ca in cazul site-ului.

delfinas_0-1699358678677.png

 

Bună! Nu întâmpin probleme la conectarea pe aplicații, ci primesc mesajul cum ca nu as fi abonata antena play, respectiv nu am acces la canale în cazul tv connect. Asta deși ambele au fost activate de către operatori, iar în contul my orange le vad și eu ca fiind active.

Ai incercat sa contactezi AntenaPlay? Daca pe partea de Orange se vad active (si vad ca poti confirma ca sunt active), sa nu fie o eroare de comunicare intre Orange si Antena, in sensul ca la AntenaPlay sa nu figurezi, inca, cu servicii active sau sa fie o diferenta intre adresele de mail de conectare (ceva de genul goergeta@gmail.com la Orange, respectiv georgeta@yahoo.com la Antena).

PS: sper ca ti-ai dat seama ca mail-urile sunt fictive si sunt doar exemple.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Eu zic să le scrii din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Georgeta94, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Am sunat tot eu din nou ieri pentru status. Din nou mi s-a spus sa aștept deși eu fac deja asta de duminica....nu am fost contatctata de nimeni.