anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Schimbare tehnologie TV

romtelefon
Începător

Buna ziua,

In urma cu 2-3 zile primesc un telefon de pe numarul 0212255930 si sunt anuntat ca se va renunta la tehnologia IPTV si trebuie sa trec la DVBC. Nu se va schimba nimic doar tehnologia de furnizare a serviciului de TV. Comercial nu se modifica nimic. Telefonic aceste vorbe. am solicitat in format electronic asa cum am primit mereu documentele cu aceasta modificare. Am primit un nu se poate si ca tehnicianul imi va aduce noul contract. Care nou contract, ca inteleg ce se schimba doar o tehnologie?...azi soseste tehnicianul si inainte a incepe orice solicit documentele si imi arata pe tableta "noul contract" adica migrare voce+migrare internet 2300+desfintare tv premium si instalare tv premium. Adica ei desfintau pachetul meu si imi dadeau acelasi pachet dar la pret dublu si perioada contractuala noua!!!! Pai se poate asa? Minciuni la telefon?

Va rog analiza si raspuns pe aceasta speta. Revenim la obiceiurile de a face KPI la contracte noi prin metode de tot rasul? Va rog sa atentionati si sa eliminati astfel de vanzatori!

3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember

@romtelefon: Dacă ai avut un pachet minimal și cu servicii de internet cu viteză foarte mică, prin trecere la fibră optică și pachet maximal, cu opțiuni (bănuiesc) adiționale de TV prețul cu siguranță poate ajunge dublu. Totul se reduce la ceea ce ai acceptat în acea discuție telefonică. tehnicianul a venit ulterior și a pus în practică ceea ce s-a  convenit în discuția telefonică. Ar fi fost bine dacă aveai partea scrisă înainte de acceptarea acestor condiții. 

Oricum, conform contractului, acesta poate fi denunțat de către oricare dintre părți în orice moment.

Anonim
Neaplicabil

Trebuia să refuzi când ai văzut numărul de telefon.

Oricum care este prețul oferit?

Îți recomand să contactezi tu Orange și să ceri o oferta mai accesibilă mai ales daca nu ai nevoie de viteze fiber 2300.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

E foarte simplu. Le spui că nu accepți oferta lor și că dorești servicii la prețuri rezonabile, pentru că ești un client vechi, ce cunoaște prețuri, oferte, etc. În felul acesta îi vei obliga să vină cu oferte mai accesibile!

Succes!