anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu merge Internetul si robotul ma intreaba yes/no?

BarbieruDragos
Începător

Buna seara,

dupa ce am fost preluat de la Telekom, am avut destul de des intreruperi la internetul fix.

Nu pricep, daca o companie nu poate gestiona o astfel de achizitie si serviciile pe care le ofera sunt slab calitative, unde **beep** sunt autoritatile romane?

4 Răspunsuri 4

teacher_
#StarMember

Salut!

Tot ce pot sa te sfătuiesc este sa iei  legătura cu serviciul clienți prin metodele de contact de mai jos, in care sa le explici situația. 

https://www.orange.ro/contact/ 

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Poți să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. De asemenea, ai varianta Chat Djingo sau chiar să le scrii din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Baftă multă!

BarbieruDragos
Începător

Problema s-a rezolvat! Multumesc!

Salut,

Mulțumim pentru feedback.

Dacă tot ai marcat răspunsul tău ca și soluție, te rugăm să și detaliezi modul în care s-a rezolvat problema pentru a ajuta și pe alți membri ai comunității (editează răspunsul).

O zi frumoasa!