la 24-05-2024 05:26 PM - editat ultima oară la 25-05-2024 08:47 AM de DanielaH
În zona Berceni - Pta Reșița nu este conexiune internet de mai bine de o ora, TV funcționează însă internet este conectat dar fara internet acces
la 25-05-2024 06:51 PM
Serviciile sunt functionale acum. Prima oara am verificat in jurul pranzului si voneciunea internet se restabilise.
In continuare sunt dezamagita de pozitia companiei Orange si serviciile de Suport Clienti, in sensul ca nu exista interlocutor UMAN disponibil/apelabil telefonic si care sa aiba capacitatea de a intelege speta de incident, iar chatbotul este foarte limitat. In plus, niciun serviciu de suport nu a putut fi contactat ieri timp de jumatate de zi. Ma asteptam ca azi PR-ul dumneavoastra sa iasa cu un comunicat de presa oferind o explicatie si macar niste scuze, caci la bonificatii nu ne asteptam pentru durata de nefunctionare, dar e clar ca, asa cum a spus un reprezentant Orange, incidentul a fost la nivel national, dovada fiind si mesajele din comunitate.
Ce este cel mai rau, este ca inainte de incident cu aproape 2 luni calitatea conexiunii la internet a fost foarte slaba, aceasta intrerupandu-se de cateva ori pe zi. Acum imi pun problema ca si compania la care lucrez are serverele de baze de date cu pacienti tot la dumneavoastra. In fine…
Deci este de urmarit cat de stabila va fi conexiunea la internet si neaparat trebuie sa reorganizati serviciul de Suport Clienti. Robotii sunt buni adiacent activitatii umane, nu pentru a inlocui capacitatea umana de intelegere si solutionare a unor probleme. De empatie nici nu mai vorbim.
Multumesc!
la 25-05-2024 06:56 PM
Vă mulțumim pentru feedback și pentru confirmare. Mă bucur că acum este totul în regulă.
la 25-05-2024 08:28 PM
Si eu va multumesc pentru disponibilitate si deschidere!
la 25-05-2024 04:50 PM
Bună ziua doamnă! Dacă aveți acces, ați putea schimba DNS-urile din setările routerului cu cele de Google nr. 8.8.8.8., accesând pagina https://192.168.0.1 sau https://192.168.0.100 din browserul de internet, introducând user și parola menționate pe echipament. Succes!
la 25-05-2024 04:52 PM
Multumesc pentru sugestie! De ce ar trebui sa fac asta, va rog?
la 25-05-2024 07:17 PM
Ca să vă funcționeze conexiunea la internet, până când se vor remedia problemele din rețea.
la 25-05-2024 08:35 PM
Conexiunea la internet s-a reluat. Nu stiu la ce ora. Aseara, la 22:00, inca nu functiona. Azi am verificat in jurul orei 11:45 si era functionala deja.
Ideea este ca daca ati migrat de pe un server pe altul, atunci cred ca trebuia sa ne anuntati si sa programati migrarea noaptea. Daca a fost un incident, insa, imi permit sa spun ca in ultimele 2 luni calitatea conexiunii mele la internet a fost foarte slaba, conexiunea fiind instabila, intrerupandu-se de mai multe ori pe zi, ceea ce mi-a creat inclusiv probleme profesionale.
Voi incerca sa monitorizez calitatea conexiunii si voi reveni daca problema persista.
Pana atunci poate organizati un Serviciu Suport Clienti apelabil telefonic atunci cand cade internetul, caci dupa cum stiti, odata cu el a cazut si chatbotul sau orice alta conexiune a dvs. cu noi, clientii. Si asta nu este normal.
Multumesc!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor