la 19-08-2024 12:56 PM - editat ultima oară la 20-08-2024 10:14 AM de DanielaH
Buna ziua,
De 6 ore, in Slanic Moldova nu este semnal in reteaua Orange!
Imi spuneti va rog daca s-a semnalat vreo problema in zona si daca stiti cand credeti ca se va rezolva situatia.
Multumesc!
la 19-08-2024 01:09 PM
Te sfătuiesc să contactezi Orange prin chat și să sesizezi problema:
Sau prin metodele de contact clasice:
https://www.orange.ro/contact/?srsltid=AfmBOopxx6Wous49QwzBnunLiQ3Q3xh5IKggjVFxhvRzMGXzMpdk2R8g
la 19-08-2024 01:15 PM
Buna,
Multumesc pentru raspuns! Am facut sesizare online dar nu mi s-a raspuns, iar semnal nu am ca sa ii pot suna. Voi incerca sa imprumut un telefon din alta retea, ca sa ii pot contacta. 😊
19-08-2024 01:25 PM - editat 19-08-2024 01:26 PM
Au făcut sesizare prin chat?
Ce răspuns ai primit, conversația nu este in timp real.
Telefonic ar fi mai rapid.
la 19-08-2024 02:16 PM
Nu am primit raspuns la sesizarea prin chat inca, scria ca nu e in timp real. In schimb, s-a rezolvat, reteaua functioneaza, dupa 7 ore 😃🎊
la 19-08-2024 02:19 PM
Mă bucur.
Și mulțumim pentru feedback.
O zi frumoasa!
la 19-08-2024 02:24 PM
Multumesc si eu!
Zi frumoasa!
la 19-08-2024 05:40 PM
Salutare!
Destul de ciudat să nu fie semnal acolo. Cu ceva ani în urmă nu erau probleme, dar cine știe!
Foarte bine că le-ai făcut sesizare scrisă, pentru că vor rezolva probabil ceva sau măcar vor lua la cunoștință.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor