la 06-12-2022 12:29 AM - editat ultima oară la 06-12-2022 08:38 AM de DanielaH
Buna! Am reziliat un contract si recent am vrut sa il reiau. Am facut solicitare pentru acest lucru si mi s a spus ca trebuie sa astept sa fiu sunata. Mentionez ca au trecut mai bine de 2 saptamani si inca nu am fost sunata. Precizez ca abonamentul era pentru internet, TV si voce fixa!
la 06-12-2022 06:10 AM
Salutare!
Din păcate, în ultima vreme s-au suprapus prea multe lucruri la ei, atât legate de majorarea facturilor, zilele libere, etc și probabil este una dintre cauzele întârzierilor destul de mari. Și mie mi-au răspuns în 2 peri la o sesizare depusă cu vreo 20 de zile în urmă, deci te sfătuiesc să aștepți, dacă ai sesizarea cu număr de înregistrare. Dar poți suna să întrebi ce și cum! Ca fapt divers, cred că te poți abona din nou fără probleme la aceste servicii, dacă nu ți se percep taxe în plus sau alte minuni!
Succes!
la 06-12-2022 06:54 AM
@Raluca2: Bun venit în Comunitate. Uneori tărăgănarea (tergiversarea) este o metodă de analiză a ”disperării” clientului și se aplică universal, nu neapărat la Orange. Dacă te ”arde”, atunci ai varianta unui Orange Shop / Partener Orange, dar este posibil să obții o ofertă mai bună dacă ai răbdare. Mai așteaptă câteva zile și cu siguranță vei fi apelată. Succes.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor