la 25-04-2023 06:51 PM
P
25-04-2023 07:00 PM - editat 25-04-2023 07:34 PM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Mult succes! Si sa ne spui daca ai reusit folosind unul dintre pasii de mai sus. 🙂
la 25-04-2023 08:22 PM
@Gustinas21: Bun venit în Comunitate. De cât timp se manifestă astfel situația? Problema întreruperii fibrei fără a fi anunțată are de obicei problemă locală, în mare parte din cazuri fibra este îndoită undeva de-a lungul traseului. Poate să fie răsucită, dar NU îndoită. Altfel continuitatea circuitului de FO se întrerupe. După ce verifici acest aspect, asigură-te că conectorul este bine fixat în ONT (router).
Ai cumva ambele servicii contractate (atât TV cât și NET)? Sau doar TV? Întreb, pentru a afla dacă ambele servicii sunt întrerupte. Te așteptăm pe topic cu actualizări ale situației.
la 27-04-2023 10:51 AM
@Gustinas21, te așteptăm să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor