la 13-08-2024 06:41 PM
Buna ziua, as avea niste nelamuriri, legate de familia mea formata din persoane varstnice:
1. S-a propus instalarea de retea tv prin fibra optica in locul fostei retele prin satelit. Titularul abonamentului a fost de acord. Echipa tehnica trebuia sa vina sambata, au anuntat ca NU mai vin, fara sa confirme o alta zi. Luni difuzarea de servicii tv prin satelit "s-a taiat", echipa cu fibra optica nu a venit nici luni, nici marti. Nu se stie cand vin. E normal asta??
2. De ce unii angajati din call centre nu ofera informatii minimale cuiva care are datele personale ale abonatului? Adica abonatul daca e in varsta si nu stie suna sa astepte dupa roboti, de ce nu imi poate spune mie din call centre CAND vine echipa tehnica sa remedieze?
3. E normal sa platesti serviciile integral si sa nu beneficiezi 2-3-4 sau cine-stie-cate zile de acel serviciu?
Multumesc tuturor.
la 16-08-2024 08:10 PM
Nu s-a rezolvat. Multumesc pentru tot ajutorul, va sunt f recunoscatoare. Am tot sunat, am tot incercat, ne-au sunat si ei, am obosit. Este deja si frustrare, si lehamite... E regretabil sa spun, eroarea le apartine insa: au deconectat serviciul tv satelit fara a avea macar o idee cand se poate instala noul serviciu. Reconectarea satelit nu mai e posibila (s-a reziliat) decat cu un nou contract de 2 ani, insa se pare ca oricum se va desfiinta, deci, ce folos sa faci contract nou? Fibra optica este incerta... Cica nu sunt echipamente nici in zona limitrofa. Sau cel putin asa zic ei. Nu stiu ce sa cred. Foarte incoerenta modalitatea de operare, au actionat exact pe dos decat era firesc. Dvs va multumesc, sunteti f bine informat si f bine intentionat.
la 16-08-2024 08:52 PM
Bună,
Dacă nu pot face treaba mai repede, solicită-le să reinstaleze serviciul tv satelit până rezolvă treaba cu fibra. Persoana care a reziliat serviciul respectiv fără să ofere altceva în loc, trebuie să își asume această gafă!
Nu te mai obosi la telefon, fă-le sesizare scrisă din secțiunea Contact .
la 17-08-2024 07:26 PM
Telefonic, de la un departament Orange, nu stiu exact care, i s-a comunicat titularului abonamentului ca reluarea serviciului prin satelit se poate face doar cu un contract nou, pe o durata de 2 ani. Asta desi pare-se ca furnizarea de cablu tv prin satelit va fi desfiintata. Derutant total... De asumat, nu stiu ce sa va spun... am dori doar sa se rezolve cat mai repede... a trecut o saptamana fara tv.... neplacut, desigur. 🙂
la 17-08-2024 07:26 PM
Va multumesc mult pentru empatie si informatii! Toate cele bune!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor