la 04-09-2023 05:36 PM
Buna ziua,
De la data de 1 august ma confrunt cu imposibilitatea de a efectua apeluri audio/video prin aplicatia WhatsApp utilizand reteaua WiFi de domiciliu.
Mentionez ca am resetat la initial routerul si nu am avut succes.
Daca ma conectez la retele WiFi de la alti furnizori, nu exista probleme.
Am nevoie sa ma conectez utilizand reteaua de acasa, nu prin datele mobile.
Echipamentul este un Sagemcom @5655 care a functionat fara probleme pana la data mentionata.
Va rog sa ma ajutati!
Multumesc!
la 05-09-2023 01:08 PM
Spre asta inclin si eu, dar avand doar acces limitat si la setari minime pe parte port forward si firewall, greu.
la 05-09-2023 09:08 AM
La mine, pe WiFi, Whatsapp-ul are intarzieri (uneori), dar niciodata nu am avut probleme la nivel de apel (adica sa nu-l pot folosi), indiferent unde l-am folosit (acasa, la birou, in magazine, hoteluri (Turcia, Bulgaria...).
Cum zice si Radu, probabil e un bug la noile implementari si au facut ceva modificari pe la porturi.
la 05-09-2023 09:34 AM
Intarzieri aveam si eu inainte cu cateva saptamani, daca zic bine, se efectua mai greu apelul dar mergea.
la 05-09-2023 09:16 AM
Salut @andreivna,
Ce model de telefon ai si ce versiune de sistem de operare ai pe el?
la 05-09-2023 09:37 AM
Testat pe 4 dispozitive dupa cum urmeaza:
1) Huawei, P30 Pro, Android 10;
2) Huawei, P20 Pro, Android 10;
3) Samsung, A52s 5G, Android 13;
4) Motorola, G73 5G, Android 13;
Comportamentul este identic in toate cele 3 locatii OROC.
la 05-09-2023 09:49 AM
Dar tu primesti eroare cu apelul atat pe date mobile cat si pe wifi? Intreb pentru ca intr-o captura de ecran ai datele mobile active si nu wifi?
la 05-09-2023 01:06 PM
Una din capturi, cea cu datele mobile este pe alt telefon cu care am simulat o convorbire ca si cum as fi plecat: eu de acasa cu WiFi si celalalt cu datele in deplasare. Pe date merge, doar pe WiFi nu.
la 05-09-2023 01:26 PM
@andreivna merci, acum are mai multa logica. Probleme pot fi multiple, ori de la router ori de la aplicație si setările telefonului. Încearcă si pașii de aici: https://www.youtube.com/watch?v=bA-AJLGfxYA asta daca nu ai încercat deja.
la 05-09-2023 02:00 PM
Multumesc pentru raspuns. Am facut si asta desigur, fara succes.
la 05-09-2023 01:07 PM
Huawei P30 Pro, Android 10
la 04-09-2023 08:40 PM
Pe @5655 utilizatorul are acces la setari limitate.
Eu l-am configurat o data si asa a ramas.
De la 1 august, au inceput problemele, in toate locatiile unde am internet de la acest provider, si alte routere in casa.
Eu as vrea sa se poata remedia software (porturi cel mai probabil sau un proxy), sa nu imi inlocuiasca echipamentul, am fost si sunt foarte multumit de el si plus de asta am configuratiile avansate, ceea ce ZTE nu stiu daca are.
Citisem tot pe comunitate ca ZTE are un FW pe OROC si altul pe Orange, ceea ce aduce anumite limitari.
la 09-09-2023 03:30 PM
Ma bucur sa aflu ca nu mi se intampla doar mie, desi asta nu chiar rezolva nimic :))) De pe la inceputul lunii septembrie asta patesc si eu. Merge pe alt wi-fi, merge pe conexiune de date, am restartat modem, am reinstalat aplicatia, problema persista exclusiv pe wi-fi de acasa de la Orange Communications 😞
la 09-09-2023 05:03 PM
De curiozitate, ai incercat si versiunile puse de mine mai sus? Eventual cu dezinstalare prealabila.
la 09-09-2023 07:34 PM
Salut, am incercat eu, dar fara efect. M-am mai documentat, se aude ca au modificat ceva la FW (firmware) pe care l-au propagat pe echipament.
Am trimis mail si la Sagemcom si astept raspuns.
la 19-09-2023 10:05 AM
Buna dimineata tuturor,
A venit si raspunsul de la Sagemcom referitor la mesajul transmis de catre mine.
Eu in trei locatii intampin problema, intr-una din ele am doua access pointuri legate la router pentru partea de WiFi si este acelasi comportament.
Producatorul sustine ca numai furnizorul de servicii are acces la FW si actualizari si numai el poate face modificari din centrala, asadar merg in continuare pe ideea ca este o setare facuta din sistem.
A venit si echipa tehnica vinerea ce a trecut, cu singura solutie pe care o prefera, de inlocuire, am spus pas.
Eu am impresia ca vor sa inlocuiasca echipamentele preluate de la vechiul furnizor si sa le propage la utilizatori pe cele proprii, lucru nu tocmai normal.
Inca ma orientez in vederea gasirii unei solutii.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor