anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

NU RECOMAND momentan sa achizitionati abonamentul de internet Fibra2300

Luci_TLM
Cunoscător

Motivul? CITITI ARTICOLUL!

 

Instalarea serviciului s-a efectuat in luna februarie 2024 cu router ZTE F6605R si satelit Mesh ZTE H3601P.
Timp de o luna si jumatate in teste si functionare zilnica, am fost nu multumit, FOARTE MULTUMIT. (a se vedea atasamentele). Apoi a urmat timp de 2 saptamani un deranjament - viteza scazuta, instabila, variabila la internet fix. Tot ce voi arata ca s-a testat, s-a testat pe cablu LAN PORTUL 1 - 2.5 Gbps evident fara niciun echipament wireless conectat.

Doua saptamani le-au luat baietilor de la IT de la Orange sa rezolve deranjamentul. Rezolutia lor: v-am efectuat update de firmware la router si a doua zi am fost sunat de o doamna sa-mi comunice ca Orange imi ofera pentru perioada de 15 zile de deranjament, discount la abonamentul de internet.

Din nou timp de 14-15 zile mi-a functionat linia la internet fix, IMPECABIL! De ieri (11.04.2024), viteza e scazuta, variabila iar situatia e deja PENIBILA pentru un nou deranjament.

Cand a sosit la locatia mea, echipa tehnica avea in dotare laptop depasit tehnic de ani de zile, care nu avea in configuratie placa de retea capabila 2.5 Gbps si nici macar un adaptor USB ethernet compatibil 2.5 Gbps!

Draga Orange! Oferiti noile abonamente cica de ,,super viteza" dar nu dotati tehnicienii macar cu niste adaptoare USB ethernet 2.5 Gbps cu care se pot face teste in locatia clientului! RUSINOS si PENIBIL!

Ati venit repede cu abonamentul sa acaparati clientii dar suportul tehnic ca deobicei il lasati pe ultimul loc!

Oamenii cu capul pe umeri nu vor ramane de clienti. Veti avea noroc cu cei care merg ca dvs pe ideea ,,lasa ca merge si asa"!

CA SA STITI: soft-ul din routerele ZTE F6605R e custom pentru Orange Romania si Orange Romania Comunications din motivele lor tehnice probabil si periodic se pare ca fac actualizari pe firmware - DE AICI problemele cel mai probabil. La instalare, dupa ce a conectat routerul tehnicianul, in procesul de activare in sistem, pe linie, la restart, routerul s-a blocat - brick, iar tehnicianul a trebuit sa coboare sa aduca din masina de serviciu, alt router care a functionat. Ghinion sau nu? Eu zic ca e vorba de custom firmware-ul modificat de provider de aici si experientele clientilor neplacute.

Deci ORANGE, ce sa intelegem despre ZTE-urile alese? Made in China dar totusi!

Alo Orange?!? E BATAIE DE JOC la adresa clientilor!

Daca ati achizitionat aparate noi - ma refer la aceste echipamente ZTE - satelit Mesh si router - ar fi trebuit
sa le testati inainte sa le oferiti la abonamentul Fibra2300 astfel incat sa nu iritati si sa nemultumiti clientii cu
perioade in care serviciul se gatuie ca latime de banda apoi DIN NOU SERVICIUL FUNCTIONEAZA IN PARAMETRII, apoi iar deranjament! CE-I ASTA????

ATENTIE la un alt inconvenient: Echipa tehnica daca iti vine in locatie pentru deranjament, nu ofera niciun document scris ca proces verbal la ceea ce a constatat pe linie si echipamente! NU MI SE PARE FIRESC! NU E CORECT!

M-au pus sa cer eu la comercial documentatia si nici in ziua de azi nu am primit-o. Se pare ca in curand se vor implini de la cererea mea, 30 de zile. Daca nu mi-o ofera, voi recurge la autoritati! Oricum am vrut sa-i reclam la ANPC. Cand s-o fac, hopa au rezolvat problema. De data asta nu stiu daca vor mai scapa!

CINE DORESTE si nu a citit intreaga istorie sa zic cu LAUDE si DEZAMAGIRI pentru acest Fibra2300, cautati
aceste postari ale mele:

,,Teste viteza banda internet cu abonament ,,Fibra 2300" - Orange Romania Comunications" - acesta fiind scris
in perioada WOW de LAUDA si SUPER MULTUMIRE.

,,Abonament Fibra 2300-un vis frumos implinit timp de o luna doar sau o dezamagire pentru 23 de luni?" - acesta
scris in perioada deranjamentului ,,celebru" care a durat aproape 2 saptamani.

Poate unii dintre voi veti spune ironic - iar asta cu Fibra2300? DA, IAR si DIN NOU!

POSTEZ din nou pe acest subiect cu ,,Fibra2300" deoarece aici e locul unde toti trebuie sa aflam si bune si rele
despre abonamentele si serviciile noastre ORO si OROC.

Odata cu fuziunea companiilor, sper sa se linisteasca lucrurile pentru ca deja multi avem probleme si batai de cap cu serviciile!

 

32 Răspunsuri 32

Luci_TLM
Cunoscător

Deci, ce parere ai Radule? Vad ca ai apreciat continutul. De asta te intreb. Buna dimineata, nu in ultimul rand! 😄

Da, da. Scriam deja raspuns. Acum ca l-am postat, intelegi de ce mi-a luat mai mult timp. :))

Client Orange

Inteleg, inteleg. Desi nu ne stim niciunul personal, eu am inceput sa ma simt ca intr-o frumoasa amicitie aici cu voi. Am inceput sa comunicam diverse si am intalnit oameni minunati ca tine aici. Pe langa tine, admir pe multi aici, Vio73, FLo1, BlackWolf, DanielaH, RafaHelper, Georgiana, adrianvna etc. Sunt fericit ca am ales Comunitatea Orange!

@Luci_TLM, ne bucurăm mult că te simți bine în Comunitate. Acesta este și scopul ei, ca membrii să se ajute între ei punând întrebări, adăugând răspunsuri, sfaturi utile, să facă schimb de experiențe, indiferent dacă acestea sunt plăcute sau neplăcute. Iar pentru noi orice feedback este important pentru că ne ajută să ne imbunătățim.

Multumesc frumos, DanielaH!Flower.jpg

 

Multumim pentru apreciere si ma bucur ca faci si tu parte din grupul nostru frumos! De asta este frumoasa comunitatea asta si imi place, ca deobicei sunt numai oameni minunati aici si sunt discutii destul de interesante, constructive si ai cu cine vorbi!

arsradu
#StarMember

Salut Luci,

Am citit tot ce ai scris, si iti multumesc ca ai impartasit experienta ta cu comunitatea. Asa este, cu toate ca ne dorim sa nu existe, mai apar si probleme din cand in cand.

Din punctul meu de vedere, problema nu e de router, si nici de firmware. De ce? Pai...foarte simplu: a mers doua saptamani fara probleme. Si dupa "upgrade", din nou a mers doua saptamani fara probleme.

Deci....fie e un firmware foarte pr*st, fie nu e de la firmware. Si as tinde sa inclin catre cea de-a doua posibilitate. De ce? Pentru ca abonamentul respectiv este deja pe piata de ceva timp, si pana la tine, nu am vazut sa se mai fi plans cineva de problema asta. S-au mai plans de viteza scazuta, dar nu dupa cateva saptamani de functionare perfecta. Deci nu cred ca problema e de router.

Softul este custom, intr-adevar. Banuiesc ca nu poate fi altfel avand in vedere felul in care furnizeaza Orange serviciile. E doar o presupunere, binenteles. Dar avand in vedere ca nu ai date de login, cum e la Digi, de exemplu, prin PPPoE, sau cel putin nu sunt disponibile utilizatorului final, banuiesc ca toate setarile sunt "built-in". Ceea ce n-ar fi avut cum sa faca daca soft-ul era cel generic. De asemenea, nu stiu daca acest model se poate achizitiona "la liber". Pentru ca eu nu l-am vazut pe piata. Deci din nou, daca e comandat special pentru Orange, firmware-ul nu are cum sa fie altfel decat custom.

Partea cu tehnicienii si cu echipamentele lor...da, asa e. Ca sa poti testa unele chestii, ar trebui un upgrade de hardware. Si da, ar trebui sa existe un proces verbal sau ceva din care sa reiasa defectul constatat si masurile ce au fost aplicate pentru corectarea lui.

In concluzie, parerea mea e ca nu echipamentul e problema aici. Altfel am fi avut mult mai multi nemultumiti in Comunitate, cu aceeasi problema. Cred ca problema este fie de infrastructura in zona respectiva, fie....ceva de la "butoane". Modificari pe cont sau ceva. De asemenea, tind sa cred ca upgrade-ul respectiv de firmware nu a avut nicio greutate in rezolvarea problemei. Asta, sau orice "bug" ar fi cauzat problema in prima instanta, a ramas si dupa upgrade. Dar din nou, daca ar fi fost asta, ar fi trebuit sa avem mult mai multi clienti cu aceeasi problema, pe aceleasi echipamente.

Deci trebuie vazut exact unde anume e problema, pentru ca nu pare sa fie de firmware, si rezolvata definitiv.

Recomandarea mea, cu toate ca inteleg perfect de ce nu mai ai nicio tragere de inima sa faci asta, ar fi sa faci o noua sesizare. Mentionand toate detaliile astea. In special faptul ca totul a fost ok timp de cateva saptamani de la instalare, si din nou o perioada de cateva saptamani dupa asa-zisul "upgrade de firmware". Cred ca acel upgrade de firmware a fost o pura coincidenta. Nu a avut niciun efect asupra problemei (am zis mai sus de ce cred asta). Chestiile astea sunt importante, pentru ca pot furniza cateva indicii in directia rezolvarii (de data asta, speram permanante) a problemei.

Client Orange

De acord cu tine Radu. Lucrez in domeniu si crede-ma chiar de la acel lung deranjament de 14 zile am banuit ca nu ar fi routerul ci am inclinat sa cred ca e o chestie de buton setup ori ceva ce apare dereglat pe linie, pe infrastructura desi ei au spus mereu ca linia e la ei ok. Uite cauta in postarile mele si vezi ca si ,,andreivna" are acelasi abonament si problema persista si la el. Mi-a cerut si el detalii desi eu eram ca un cocos ca la mine linia functioneaza fulger, azi i-am scris ca s-a stricat si la mine cortul. O sa se distreze azi cand va citi mesajul meu. Am colegi, amici care au la fel ca mine probleme cu Fibra2300. In sfarsit. Stai linistit ca le-am facut sesizare ca deranjament de dimineata. Merci frumos Radu ca ti-ai alocat timp sa-mi raspunzi. Nu era nicio graba. O puteai face cand puteai. Te tin la curent. O zi pe placul tau sa ai!

Anonim
Neaplicabil

Salutare Luci_TLM 

Mulțumim pentru informațiile oferite.

Deocamdată Orange nu e prea convingător in ceea ce privește serviciile fixe, iar serviciul tehnic pare un minus în acest moment.

Deși luam în calcul trecerea din noiembrie la serviciile Orange mesajul dumneavoastră și postările altor utilizatori nu mă încurajează să fac acest pas.

Corect, asa este. In aceeasi situatie eram si eu. Anul trecut au ajuns cu fibra optica la mine si Digi si Orange si nu stiam ce sa aleg. Dupa multe informari, cautari si recomandari pe internet, am ales sa merg pe Digi cu internetul fix si nu imi pare rau, sunt destul de multumit pana acum si impresionat, pentru ca nu ma asteptam de la ei sa aiba internetul asa de bun. Cele mai multe probleme si pareri negative erau vis-a-vis de Orange, iar la Digi erau mult mai putine chestii negative, majoritatea pozitive. Asa ca ma alatur si eu majoritatii care spune ca Orange sta rau si mai are mult de mancat pe partea de servicii fixe pana sa ajunga la nivelul Digi. Se vede cine are mai multa experienta si face asta "de-o viata". Oricum, cu timpul si Orange va evolua si vor fi din ce in ce mai buni si pe partea asta, dar mai dureaza...

Anonim
Neaplicabil

Partea cea mai rea din punctul meu de vedere este modul de soluționare a sesizărilor de către departamentul tehnic.

Am văzut că la Orange e ceva normal sa nu ai servicii fixe 24-72 ore.

In schimb la Digi echipa tehnica se prezintă în maxim 2 ore chiar daca sunt la sfârșitul programului.

Vom vedea cum va rezolva Orange aceste probleme legate de departamentul tehnic pe viitor până atunci mai aștept.

 

 

Asa este, la Orange problemele mari sunt pe partea tehnica si pe partea de suport. Ar trebui sa rezolve treburile astea cat mai repede. Cand am avut cate ceva de rezolvat si nelamuriri la inceput cand am pus Digi, am sunat si am rezolvat repede. Si mai cazuse atunci la inceput internetul, i-am sunat si au programat sa vina echipa tehnica in termen de vreo 2 ore, dar si-a revenit singur dupa vreo 30 min si nu a mai fost nevoie, am anulat solicitarea. De atunci nu a mai fost nici o problema.

Problemele astea cu suportul si departamentul tehnic, cred ca le va rezolva Orange pana la urma, mai greu, dar trebuie. Si e musai sa inceapa prin schimbarea acelei porcarii de ONT, sa ofere echipamente mai bune. Cred ca este cel mai slab echipament pe care l-am vazut eu pana acum oferit de vre-un provider...

Confirm rapiditatea cu care intervin tehnicienii la defecțiuni. La Orange seeviciul este externalizat si orice intervenție se face cu programare și peste week-end nu se lucrează. Am avut și cu digi clinciuri pe un echipament în 2010, când am renunțat la ei și am trecut la romtelecom pentru o viteza mică, prin ADSL, dar stabilă față de digi, care era mare, dar pica la fiecare pană de curent. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Îmi pare rău pentru situația descrisă de tine și că nu funcționează internetul așa cum trebuie, în condițiile în care totul funcționa excelent. Nu știu ce să zic, nu am avut servicii de la Oroc ( ex Telekom ) niciodată, dar mi se pare cam deplasat , ca să nu spun altfel, să nu fie cineva de la suport în stare să rezolve problemele legate de viteză , într-o perioadă de timp rezonabilă. Din păcate, faptul că se tărăgănează o situație din aceasta, nu poate decât să enerveze pe oricine și să-l facă să-și piardă răbdarea. Paradoxal, eu cred că este ceva din calculatoarele lor, dacă serviciile au funcționat foarte bine o perioadă și apoi nu mai sunt cum trebuie!

Din cele descrise de tine, după părerea mea, este o situație la care nu știu sau nu pot găsi o rezolvare! Îmi pare rău s-o spun, dar așa cred că este!

Cred că trebuie insistat, poate până la urmă se găsește cineva care reușește să pună punct și să rezolve o situație de acest gen!

Știu că este neplăcut și frustrant, dar ,,viața bate filmul!"

Sper să se rezolve cât mai repede și să fie doar un episod pasager, ca și cel trecut!

Baftă multă!