la 21-02-2023 09:14 PM - editat ultima oară la 22-02-2023 09:09 AM de DanielaH
Buna seara, detin un abonament orange comunication 5G si de curand am achizitionat un Galaxy S23 Plus, pe care nu functioneaza serviciul 5G, exista vreo setare?
Mentionez ca pe Galaxy S22 Plus serviciul 5g functioneaza!
21-02-2023 10:01 PM - editat 21-02-2023 10:01 PM
S22 are soft de Orange, iar celălat are vreo incompatibilitate cu Orange Romania Communications. Și eu zic să încerci mutarea pe ORO, dacă zici că e in regulă așa
la 21-02-2023 10:05 PM
Nu se poate,nu am stiut ce este OROC si am abonament valabil 18 Luni!
21-02-2023 10:11 PM - editat 21-02-2023 10:19 PM
Bun, atunci e posibil ca suportul pentru 5G la OROC sa fi fost adaugat doar in softul customizat de Orange. Saaau, dupa cum ziceam, va fi adaugat intr-un update de soft. Si da, se poate ca telefonul sa fie prea nou si unele lucruri sa nu mearga perfect. Se poate sa fie un bug de soft.
Din pacate, parerea mea e ca nu te poate ajuta Tehnic-ul Orange. Pentru ca problema nu pare sa fie la Orange. Si e foarte posibil sa primesti o replica de genul: "nu garantam functionarea serviciilor pe dispozitive care nu au fost achizitionate de la Orange". Ceea ce, in 99,99%, e un mit. Asta s-ar putea sa fie singurul 0,01% in care treaba asta se aplica. Si cred ca e doar o coincidenta.
Deci cred ca telefonul are nevoie de un update de soft.
Daca ai timp, poti sa faci un drum intr-un Orange Shop sau magazin OROC si vezi daca au vreun S23 expus, sau pe care poti testa. Daca pe al lor merge...si e cu soft custom, e clar unde e problema.
la 21-02-2023 10:15 PM
Multumesc pentru informatii,am sa m-ai astept poate se rezolva cu un update soft!
la 22-02-2023 08:42 AM
Ce model e S23-ul tau? Ar trebui sa fie un SM-S...
Codul de care iti ziceam ieri ar trebui sa functioneze pe toate telefoanele cu Android. Doar ca unii producatori...au decis sa il scoata.
De asemenea, mi s-a mai intamplat sa nu mearga daca scrii foarte repede. Asa ca eu fac o mica pauza inainte de ultima * din cod, ca sa ma asigur ca nu e asta cauza pentru care nu afiseaza nimic. Poti incerca si asa.
Voiam sa ma uit de un firmware cu CSC de ORO pentru tine. Dar intrucat Smasung face o gramada de modele si versiuni pentru fiecare model, de nu mai stii care cum sunt...e foarte greu sa ajungi la modelul corect.
la 22-02-2023 08:56 AM
SM-S916B\DS
la 22-02-2023 08:57 AM
Și ce am văzut,pentru Europa nu există decât EUX și EUY firmware!
la 22-02-2023 09:04 AM
Da, momentan nu pare sa fie un firmware dedicat pentru Romania, si cu atat mai putin pentru Orange Romania. Deci...mai trebuie incercat.
Si cum zicea si Vio, daca nu ai facut niciodata asta...e un pic riscant. Dar, evident, decizia iti apartine.
la 22-02-2023 09:08 AM
Da,doar pe OROC sunt probleme,sper sa se rezolve pe viitor!
la 21-02-2023 09:51 PM
Incearca sa te transferi de la OROC la ORO...
la 21-02-2023 09:41 PM
Gabi, ai primit de la Orange un mesaj cu setarile de retea pt noul telefon? Daca da, le-ai instalat?
la 21-02-2023 09:46 PM
Nici un mesaj!
la 21-02-2023 09:48 PM
Cred că poate fi o problrmă și din setările telefonului, da
la 21-02-2023 09:53 PM
Eu cred ca este o problema de la OROC pentru ca pe Orange functioneaza perfect pe setari automate 5G!
la 21-02-2023 09:55 PM
Si pe S22 functioneaza la OROC. 🙂 Deci…din experienta as zice ca problema nu e la operator. Sau nu doar la operator. E o combinatie super ciudata intre OROC si S23-ul ala.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor