la 01-01-2024 01:54 AM
E seara de Revelion și comuna Sulita, județul Botoșani nu este semnal nici la tv, nici la internet. Chiar dacă problema a fost sesizata în jurul după amiezii de 31 decembrie, dumnealor nu s au deranjat să o rezolve, ba din contra mint cu nerușinare spunând că echipa lucrează!!! As vrea sa știu și eu unde lucrează echipa? Este ora 1. 50!! Niște mincinoși care își bat joc de abonații!!! Nu vă abonați la ei!!!!
01-01-2024 06:08 AM - editat 01-01-2024 09:26 AM
Salutare!
Din păcate, se mai întâmplă și chestii din acestea neprevăzute și trebuie să fim mai calmi, pentru că nimeni nu va veni în seara sau ziua de Anul Nou să le rezolve.
Eu când am avut astfel de probleme (m-am mutat într-o locație fără cablu tv), am folosit temporar Orange TV go cu un prepay într-un telefon , de pe care mi-am dat wifi la tv .
Deci nu te mai enerva, pentru că odată anunțat incidentul respectiv, ei îl au în vedere, ci caută temporar alte metode de a putea viziona canalele TV. Știu că ești supărată și pe bună dreptate, dar faptul că te enervezi, nu te ajută!
Văd că acolo îți dau termen de remediere până în data de 2.01.2024, deci mai ai de așteptat.
Încearcă după ora 8.00 să iei din nou legătura cu ei și poate vor veni și vești mai bune!
Succes!
La mulți ani!
la 01-01-2024 11:14 AM
Dacă vrei, ca și consolare, în zona mea rurală, mi-a spus cineva acum că nu este cablu și tv la Digi. Iar la Orange, este !
Deci se întâmplă și pe la alții mult lăudați!
01-01-2024 02:46 PM - editat 01-01-2024 02:47 PM
La digi cand am avut odată o problema cu netu și am semnalat-o la ora 20 și la ora 21 deja venise echipa la mine la domiciliu pt remediere. La Orange cand am avut o problema a venit echipa dupa 2 zile. Sunt client și digi și orange deci știu cum sta treaba la fiecare 🙂
Cel puțin momentan suportul tehnic pt serviciile fixe la digi este net superior. Poate vor lua și cei de la Orange exemplu
la 01-01-2024 02:58 PM
Sunt de acord cu tine.
Echipa Digi este foarte prompta la solicitările clienților au un timp de rezolvare de câteva ore și mai ales verifica soluționarea solicitărilor prin apelarea clienților.
Și faptul că se întâmplă la mai multi furnizori sa nu rezolve o solicitare nu este un motiv de consolare și nici o scuza fata de clienți.
la 01-01-2024 12:56 PM
Îmi pare rău să aud asta.
Termenul de rezolvare standard oferit este de 48 ore iar având în vedere că totul sa nimerit de sărbători probabil că se va rezolva spre sfârșitul celor 48 de ore.
la 01-01-2024 04:18 PM
Observ ca periodic revii ca ești nemulțumită de Orange și de durata de rezolvare a deranjamente lor. Nu înțeleg de ce încă nu te ai mutat la digi. Preferi sa vorbești singura aici?
la 08-01-2024 01:07 PM
Ștefania, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor