la 24-04-2024 09:45 AM
Se da un client OROC la care scrie negru pe alb in contract ca are acces la posturile TV din oferta TV Premium (aia de pe TV) si pe dispozitivele mobile (telefon, tableta, laptop, Chromecast) prin intermediul fostei aplicatii Telekom denumita acum Orange TV Connect. In prezent aceste posturi TV se pot accesa in Orange TV Connect.
La migrarea clientului (in aprilie 2024) de pe Orange TV Connect in aplicatia Orange TV Go, clientul constata ca nu mai are acces in Orange TV Go la 40-50% din posturile TV pe care le putea viziona pe Orange TV Connect conform contractului (posturile importante, Orange Sport, posturile PRO, HBO si altele) adica primeste mesajul ca "Postul TV nu se afla in oferta".
Cum vine treaba asta ? Ati sesizat Orange Romania ca aveti prevazut in contract ca puteti accesa aceste posturi in aplicatia mobila ??
la 24-04-2024 09:50 AM
Salut!
Migrarea se va face treptat. Clienții Orange Romania Communications vor avea acces în Orange TV Go la canalele din oferta lor până la finalul acestei săptămâni.
la 24-04-2024 09:50 AM
Salut!
Migrarea se va face treptat. Clienții Orange Romania Communications vor avea acces în Orange TV Go la canalele din oferta lor până la finalul acestei săptămâni.
la 24-04-2024 10:24 AM
Buna @emily_mc,
Si eu am fost in aceeași situație dar s-a rezolvat, in curând acel client va avea acces la toate programele.
27-04-2024 12:29 PM - editat 29-04-2024 08:36 PM
Update 27.04
A venit sfarsitul saptamantii, posturile TV pe care le vedeam in Orange TV Connect tot nu functioneaza in OrangeTV Go ... astept sfarsitul lunii, sa se termine cu migrarea clientilor, desi sunt sceptica ca se va rezolva ceva. Am vorbit si la serviciul tehnic, au ridicat din umeri.
Update 29.04.2024
Se pare ca s-a rezolvat problema cu accesul la cele cca. 30 de posturi TV care nu functionau in OrangeTV Go, acum functioneaza.
Multumiri pentru Orange Romania si toti cei care au contribuit !
la 30-04-2024 08:08 AM
@emily_mc, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru confirmare.
Te mai așteptăm în Comunitate.
la 30-04-2024 08:19 PM
Și eu mă confrunt cu aceeași problemă și încă nu s-a rezolvat nimic.
16-06-2024 04:53 PM - editat 16-06-2024 04:53 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor