la 20-11-2022 11:34 AM
Acum o lună am avut o solicitare de instalare module CI+. Din discuția cu tehnicianul prezentat la domiciliu in vederea instalării mi-am dat seama că este o greșeală si că urmare am decis pe loc că renunț la inițiativa. Menționez că am fost in prealabil la magazin : de aici nu am înțeles nimic , personalul nefiind pregătit , după părerea mea. Problema e că din acel moment nu mai avem operațional serviciul de televiziune în condițiile în care internetul funcționează bine mersi , ne uitam la Netflix. De la acea dată ne-au livrat tot felul de răspunsuri contradictorii , toate gogonate.
la 20-11-2022 07:20 PM
Salutare!
Scrie-le din secțiunea Contact și explică-le toate aceste aspecte. Sper să rezolvi!
Pentru secțiunea Contact, poți să scrii aici, pentru Orange:
https://www.orange.ro/contact/
Sau aici, pentru Orange Romania Communications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Baftă!
la 22-11-2022 09:15 AM
@Vasilemihailov, ai luat legătura cu colegii noștri? Cum mai este situația? S-a rezolvat?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor