anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa televizor de o luna

Vasilemihailov
Începător

Acum o lună am avut o solicitare de instalare module CI+. Din discuția cu tehnicianul prezentat la domiciliu in vederea instalării mi-am dat seama că este o greșeală si că urmare am decis pe loc că renunț la inițiativa. Menționez că am fost in prealabil la magazin : de aici nu am înțeles nimic , personalul nefiind pregătit , după părerea mea. Problema e că din acel moment nu mai avem operațional serviciul de televiziune în condițiile în care internetul funcționează bine mersi , ne uitam la Netflix. De la acea dată ne-au livrat tot felul de răspunsuri contradictorii , toate gogonate.

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Scrie-le din secțiunea Contact și explică-le toate aceste aspecte. Sper să rezolvi! 

Pentru secțiunea Contact, poți să scrii aici, pentru Orange:

https://www.orange.ro/contact/

 Sau aici, pentru Orange Romania Communications:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Baftă! 

DanielaH
Moderator

@Vasilemihailov, ai luat legătura cu colegii noștri? Cum mai este situația? S-a rezolvat?