la 14-03-2025 10:12 PM
In jur de ora 17:00 internetul si tv-ul prin fibra pur si simplu a incetat sa mai functioneze. Wifi-ul inca este vizibil in lista, dar atunci cand te conectezi spune ca "nu are internet". Ma aflu in sectorul 3 intre Dristor si Vitan.
la 14-03-2025 11:22 PM
Salut,
Ar trebui sa faci o sesizare către serviciul clienti.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
Cea mai rapida metodă ar fi telefonic. In plus daca este o problema in zona, vei afla acest lucru de la operator.
Bafta!
la 14-03-2025 11:37 PM
@Grubby: Bun venit în Comunitate. Conectarea la WiFi e posibilă, routerul fiind funcțional. Însă conexiunea la router este întreruptă (fie intern locuinței, fie extern). Acest fapt este indicat de LED-ul LOS de pe interfața frontală a routerului. Poți verifica traseul intern al fibrei optice (din locuință) pentru a nu fi îndoită (să fie dreaptă sau circulară, nu îndoită). Dacă totul e ok, rămâne doar alternativa unei sesizări din formularul de contact.
la 15-03-2025 06:24 AM
Salutare!
Încearcă o resetare din acea găurică de pe spate, unde scrie ,,Reset ", cu o scobitoare, apăsând câteva secunde, până se sting toate ledurile și aștepți să se reaprindă. Vezi să nu fie pe unde fibră îndoită sau desfăcută, vreo mufă slabă, etc.
Dacă nu vrea, anunță-i din aplicația My Orange -Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator ( le scrii și îți răspund mai târziu) sau din Chat Djingo.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor