la 19-10-2022 12:12 AM - editat ultima oară la 19-10-2022 08:54 AM de DanielaH
Salut,
Eu am conexiunea prin fibra mostenita de la Telekom, offline de 12 ore, In aplicatia My Orange mi s-a dat un timp de rezolvare de 48 de ore! In Bucuresti 48 de ore, dar cei din mediul rural cat li se da intr-un caz similar? 24 de luni!
Serios, 48 de ore ?! da ce au picat sateliti din cer?
Imi poate spune si mie cineva cu ce problema se confrunta echia tehnica, de dureaza asa de mult? Eu lucrez de acasa, daca nu am internet voi fi in incapacitate de plata a facturii Orange.
Bai fratilor suntem in 2022, grabiti-va.
la 19-10-2022 06:04 AM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația neplăcută, dar se mai întâmplă. Probabil este ceva mai grav. A fost și mine zilele trecute ceva, doar pe partea de tv, dar în vreo două ore au rezolvat. Și dăduseră termen vreo 8 ore! Sper că își iau o marjă mai mare de timp pentru siguranță și să nu fie așa cum spun, în cazul tău!
Sper să se rezolve mult mai repede decât zic ei!
la 19-10-2022 11:41 AM
As putea sa inteleg o intrerupere de 8 ore, dar 48 de ore mi se pare enorm, in coditiile in care citez "un deranjament general din zona ta" par sa fie afectati mai multi .
La momentul scrierii acestui raspuns sunt deja 20 de ore in care serviciul este intrerupt.
la 21-10-2022 10:21 AM
@TudorMihai, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor