la 18-12-2022 01:12 PM
Am schimbat de vineri abonamentul Telekom (preluat de Orange) cu abonament direct la Orange, pentru ca ar fi viteza mai mare.
De la instalare nu functioneaza deloc internetul (pur si simplu nu face deloc trafic). De 3 zile nu am internet, stau zilnic 30-60 min in asteptare ca sa vorbesc cu cineva (halucinant), care imi zice ca ma vor cauta colegii, care nu mai revin niciodata. Si uite asa, in 2022, stau de zile intregi fara internet si ad litteram nu face compania Orange nimic sa remedieze. Un manager cu care sa discut, aparent nu exista (?!!!?)...si ramanem la "te vom cauta noi".
Aveti idee cum se poate solutiona o astfel de situatie? (Aside from ANPC, care se subintelege). Unii lucram in Home Office si chiar avem nevoie de internet.
18-12-2022 02:59 PM - editat 18-12-2022 02:59 PM
Ai încercat să dai o resetare, să îl oprești/repornești și nu vrea nimic?
18-12-2022 01:22 PM - editat 18-12-2022 01:24 PM
Cand s-a facut instalarea, nu au facut si o proba sa se asigure ca totul functioneaza in parametri? Daca nu, e o problema de procedura interna. Dar eu n-am mai auzit sa nu faca nimeni o proba.
Ce echipament ai primit (un model ceva)? Ce lumini ai aprinse pe router? Ce culoare? Sunt aprinse intermitent sau continuu? Banuiesc ca vorbim de internet fix pe fibra, corect? Si banuiesc ca problema se manifesta cu absolut orice site incerci sa accesezi. De asemenea, presupun ca problema se manifesta si pe cablu UTP si pe WiFi.
Daca vreuna dintre presupunerile de mai sus e incorecta, te rog sa ne spui, ca sa nu pornim cu stangul.
la 18-12-2022 02:50 PM
Buna.
Au testat, mergea...a durat jumatate de ora. Becurile sunt aprinse cum trebuie, conexiunea zice "connected, secured", doar ca nu merge nimic (peste tot imi zice"No internet connection").
Aparent totul e bine, doar ca nu functioneaza. Pe mine totusi ma oripileaza procesul lor intern de solutionare.
Multumesc pentru raspuns
18-12-2022 02:59 PM - editat 18-12-2022 02:59 PM
Ai încercat să dai o resetare, să îl oprești/repornești și nu vrea nimic?
la 18-12-2022 03:28 PM
Am incercat n resetari, nu a functionat
la 18-12-2022 03:39 PM
@Claudiastanescu: Din cele descrise, dacă internetul nu-și revine după un restart la router, atunci doar cu verificare de la ei și cu ei poți rezolva probleme. Concret, acum ești în situația în care totul e conectat (conected), dar nu primești semnal (no connection).
Până atunci, dacă un semnal wifi e ok pentru calculator, folosește telefonul ca hotspot până se va remedia problema. Cel puțin vei avea conectivitate funcțională. Succes.
18-12-2022 01:24 PM - editat 18-12-2022 02:27 PM
Salutare!
Mă gândesc să nu fie vreo bifă uitată tot pe la ei prin sistem.
Ceva nu cred că au făcut ei bine. Eu întotdeauna încerc un serviciu când fac abonament și asta recomand tuturor! Eu am atât de la ORO, cât și prin fibra fostului Telekom și merge mai bine cel prin fibra Orange, cel puțin pe partea de ping.
Cred totuși că în zilele următoare vor rezolva, pentru că în weekend e cam jale la Orange!
Baftă!
la 18-12-2022 02:19 PM
@Claudiastanescu: Orice problemă tehnică apărută într-o zi de vineri nu se va rezolva decât cel mai devreme de luni sau marți cel mai devreme. Și asta pentru că povestitori sunt destui, dar cei cu puțină pricepere pe tehnic în weekend sunt liberi. Restul sunt experți în "chill out". Din păcate.
la 18-12-2022 03:31 PM
Pai asta mi se pare problema de fond...
Si din nou nu mi se pare acceptabil in 2022 sa raman un weekend intreg fara internet. Aveam de lucrat, etc.
Zgarcenia Orange in materie de HR nu este scuze pentru neplacerile cauzate. Sa asigure personal suficient. Nu este un serviciu de stat sustinut din taxe, ci un serviciu contra cost...unde prestatorul asigura...si beneficiarul plateste.
18-12-2022 03:39 PM - editat 18-12-2022 03:41 PM
Te sfătuiesc să suni la 300 sau 0374300300, din orice rețea, apoi 1-3-2, pentru asistență tehnică. Poate nimerești pe cineva mai răsărit. Dar dacă ai deja sesizări depuse, nu te ajută nimeni, din păcate. Nu prea sunt soluții până luni, cel puțin. Cred că trebuie să schimbe tactica asta, că este extrem de păguboasă pentru clienți, dar și pentru ei. În mod normal, sâmbăta lucrează, pentru că la mine au venit sâmbăta, când mi-au schimbat ont-ul!
Sigur, azi este duminică deci..
Răbdare și tutun!
18-12-2022 03:43 PM - editat 18-12-2022 03:44 PM
De acord... Ar trebui sa existe macar o persoana care sa te poata ajuta si peste weekend.
Problema zici ca se manifesta indiferent de site si indiferent de device-ul de pe care te conectezi? Adica, face la fel si de pe laptop/PC si de pe telefon? Daca da...e de la ei. 🙂 Din pacate, nu prea avem cu ce altceva sa te ajutam aici in Comunitate.
Cum zicea si Flo, ca solutie temporara, si daca ai semnal cat de cat decent, ai putea face un WiFi Hotspot de pe un telefon, macar cat sa poti sa-ti faci treaba. Daca nici semnal nu e...nasol.
la 18-12-2022 02:51 PM
Buna,
Stiu ca pot face asta, doar ca pana atunci sunt fara internet, asta e problema mea majora 😞
Multumesc
la 19-12-2022 09:37 AM
@Claudiastanescu, mulțumim pentru marcarea soluției! A funcționat cu restart?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor