la 15-11-2022 09:24 AM
15-11-2022 12:19 PM - editat 15-11-2022 07:02 PM
Din cate pot sa vad, pachetul este Televiziune M. Dar era bine sa nu incluzi adresa.
Din doua motive:
Bun, deci practic esti client OROC, transferat de la Telekom.
Recomand sa iei legatura cu un consultant la numarul +4 0374 300 300 (din orice retea, inclusiv international) si vezi daca se poate face ceva in sensul asta.
De asemenea, ai aici mai multe mijloace de contact.
15-11-2022 10:15 AM - editat 15-11-2022 10:19 AM
Salut! Bun venit în Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii? Eroarea apare doar la un anumit canal TV sau mai multe? Ce fel de abonament TV ai? Ești client Orange sau Orange Romania Communications?
la 15-11-2022 10:39 AM - editat ultima oară la 15-11-2022 10:42 AM de DanielaH
Buna🙂
Eroarea apare pe toate canalele nu doar unul. Am repetat de mai multe ori ce scrie în mesaj ("scoate decodorul din priza,,) și tot nu funcționează....Avem contractul de 3 ani jumătate pe vremea aia era Telekom și antena o avem în Italia (aici locuim ),iar facturile se duc la domiciliu din România la soacra mea (trimitem constant bani ....și ea le plătește ).
AM CONTRACTUL IN FATA DAR NU REUSESC SA DESCIFREZ CE FEL DE ABONAMENT ESTE.....sunt multe foi🥺Mulțumesc anticipat 👋🙂
la 15-11-2022 10:47 AM
In general, pe prima pagina ar trebui sa fie trecute detaliile astea.
la 15-11-2022 12:13 PM
15-11-2022 12:19 PM - editat 15-11-2022 07:02 PM
Din cate pot sa vad, pachetul este Televiziune M. Dar era bine sa nu incluzi adresa.
Din doua motive:
Bun, deci practic esti client OROC, transferat de la Telekom.
Recomand sa iei legatura cu un consultant la numarul +4 0374 300 300 (din orice retea, inclusiv international) si vezi daca se poate face ceva in sensul asta.
De asemenea, ai aici mai multe mijloace de contact.
la 15-11-2022 06:54 PM
Daca e client OROC, cei de la djingo nu o pot ajuta
la 15-11-2022 07:01 PM
Ah, ok. Atunci raman doar celelalte optiuni. Mersi frumos. Modific acum.
la 15-11-2022 10:21 AM
Salut,
Ai incercat ce scrie in mesaj? Sau ai incercat sa suni la numarul din mesaj? Daca nu, incearca si asta si te asteptam cu mai multe detalii.
De asemenea, dupa cum zicea si Daniela, ar fi bine de stiut daca problema se manifesta cu un singur program
la 16-11-2022 12:46 PM
@Mihael4, mulțumim pentru marcarea soluției!
Ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor