la 09-02-2024 11:40 AM - editat ultima oară la 09-02-2024 11:45 AM de DanielaH
Buna ziua aș vrea să știu dacă îmi schimb domiciliul cum fac cu internetul, cum se pot muta cablurile, routerul?
09-02-2024 11:49 AM - editat 09-02-2024 11:50 AM
@Ralu2: Bun venit în Comunitate. În urma unei solicitări de relocare a serviciilor, vei primi un răspuns referitor la condițiile de oferire a serviciilor la noua adresă, iar apoi fie se vor muta serviciile (dacă totul e ok), fie se vor modifica, condiționat fiind de infrastructura de la noua adresă. Pentru detalii însă este necesară contactarea Serviciului clienți.
09-02-2024 11:49 AM - editat 09-02-2024 11:50 AM
@Ralu2: Bun venit în Comunitate. În urma unei solicitări de relocare a serviciilor, vei primi un răspuns referitor la condițiile de oferire a serviciilor la noua adresă, iar apoi fie se vor muta serviciile (dacă totul e ok), fie se vor modifica, condiționat fiind de infrastructura de la noua adresă. Pentru detalii însă este necesară contactarea Serviciului clienți.
09-02-2024 12:41 PM - editat 09-02-2024 12:41 PM
Salutare!
Dacă sunt serviciile disponibile la adresa nouă, se vor muta, iar dacă nu, se reziliază contractul, fără costuri. Am fost in situația respectivă anul trecut.
Le faci o sesizare din secțiunea Contact, unde le explici ce și cum:
https://www.orange.ro/contact/
Cu siguranță o să fii contactată!
Baftă!
la 09-02-2024 06:29 PM
Salut @Ralu2,
Ești client Orange Romania sau Orange Romania Communications?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor