la 06-06-2024 11:34 AM - editat ultima oară la 06-06-2024 03:20 PM de DanielaH
Ce faci daca închei un contract cu Orange in 2 locații. In București se rezolva, in jud. Constanta unde trebuia să fie schimbat cablul existent din 2012 cu cel de fibra optica, NU!!!
la 06-06-2024 01:07 PM
Te inteleg perfect. Periodic am astfel de probleme. Unii zic ca le caut. Eu zic ca asta mi-e norocul. Alege-ti furnizorul (telecom, vacante, utilitati, etc) si aproape sigur am o poveste cu acela 🙂
Avand in vedere ca ai deja numere de sesizare si ai incercat deja sa treci prin toti pasii posibili, ma bucur ca ai scris si aici, pe Comunitate. Desi suntem in general clienti si atat, echipa Orange e cu ochii pe Comunitate si sunt sanse foarte mari sa ajungi la urechi noi. Multi dintre colegii de Comunitate care au postat si aveau probleme ce tineau de contul sau specificul lor au fost contactati in privat pentru lamurirea situatiei. Iti tin pumnii si sincer sper sa rezolvi asa cum iti doresti! Ca eu am o preferinta pentru Orange, nu neg, insa sper doar sa fii multumita de furnizorul si serviciile primite, indiferent care sunt acelea. Din pacate, cu toate bunele intentii, cu totii o mai dau in bara din cand in cand. 😅
la 06-06-2024 01:17 PM
Mulțumesc frumos!!!
Sper sa fie bine, pe cât posibil.
Nu îmi plac reclamațiile dar...știu să scriu. Și cui și când să o fac.
O zi fara nervi!!!
la 06-06-2024 12:30 PM
Ne poți transmite o poza cu condițiile nindeplinite de Orange existente in contract.
O poza valoreaza cat 1000 de cuvinte.
la 06-06-2024 12:37 PM
O trimit la Orange.
la 06-06-2024 12:48 PM
Și la ANPC și ANCOM!!!!
😠😠😠
la 06-06-2024 01:14 PM
Maia, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Dacă vrei, ne poți trimite în mesaj privat codul de abonat.
la 06-06-2024 01:21 PM
Va mulțumesc frumos, apreciez răspunsul Dvs.❤️
Am făcut o sesizare și pe contul meu Orange
Aștept un răspuns , sunt obligați să o facă.
la 06-06-2024 01:23 PM
Mulțumim și noi. Sperăm să se rezolve. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate.
la 06-06-2024 02:29 PM
Cinstit, m-am înscris în comunitate, spunând, ce am de pierdut???
Eu, sunt cu plantele, animalele , sunt baza majorități grupurilor din care fac parte.
Nu mă așteptam la o asemenea reacție!!!
Și vă mulțumesc frumos!!!
Sper din tot sufletul sa postam aici și vesti bune. Lucruri frumoase. Avem nevoie de ele!!
Iar compania Orange sa știe și să își păstreze clienți dar, mai ales, sa evite darea în judecată!!!
Gânduri bune va doresc!!
la 06-06-2024 03:05 PM
In contractul meu scrie: tehnologie FTTH 9.
Deci, mergem mai departe.
la 09-06-2024 11:04 AM
NU am primit NICI un răspuns la această sesizare de la Orange.
Voi face o nouă postare.
Mulțumesc frumos comunității !!!
la 09-06-2024 11:16 AM - editat ultima oară la 10-06-2024 10:00 AM de DanielaH
Înșelăciune premeditată Orange. Litigiu civil sau fapt penal???
Conform contractului, 2 locații București și Corbu Constanta, Orange internet in Corbu, FTTH 9 1000.
Routerul și cablul sunt din 2012.
După "n" sesizări le-am cerut modificarea contractului cu internetul actual care nu spun cum merge, și, rambursare sumelor încasate 4 luni nejustificat.
Răspunsul Orange: deschide cererea pentru București!!!!😠😠😠
Când TOATE sesizările au menționat A.AD. pentru Corbu, aceasta este spălare pe mâini pe românește, sau înșelăciune premeditată care...se pedepsește prin lege!!!
Dvs.ce ați face????
09-06-2024 01:00 PM - editat 09-06-2024 02:22 PM
O situație neplăcută însă tu ești singura care deține toate informațiile și poți lua masuri ca atare.
Noi suntem clienți că si tine și luam decizii în funcție de datele (documentele ) pe care le avem la îndemână .
Eu personal daca nu găsesc înțelegere la furnizor duc contractul la capăt și după plec la alt furnizor daca am alternative.
la 09-06-2024 04:02 PM
Mulțumesc frumos pentru răspuns.
Sunt cam prea conservatoare. Dar, daca trebuie, asta este.
la 09-06-2024 04:08 PM
Bună MaiaB! Dacă serviciul furnizat nu este în parametrii specificați in contract se poate cere rezilierea contractului in termenii amiabili și treci la alt furnizor care să-ți satisfacă propriile nevoi.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor