la 21-10-2024 04:51 PM - editat ultima oară la 21-10-2024 05:12 PM de DanielaH
De cateva zile am inlocuit decodorul (SAMSUNG de la OROC) cu un card. Problema e ca da bătăi de cap mai mari decât decodorul. Toata ziua de azi o grămadă de canale imi apăreau odată, cu un mesaj..precum sa ma adresez in CALL CENTER. Am trimis vreo mesaje. A, da dispare si subtitrare, pe care trebuie sa o regleze din telecomanda. Am intrat pe MY REPAIR, si-a revenit, tot de 3 ori. A picat,an din,acum 5 minute. Am repetat MY REPAIR, bla,bla, acum si-a revenit, iar bla bla. Sunt satul, cred ca ii chem sa imi instaleze decodorul.
la 21-10-2024 05:07 PM
E o problema azi, iar cei de la Orange stiu si se ocupa de ea.
21-10-2024 05:09 PM - editat 21-10-2024 05:12 PM
Salutare!
Bănuiesc faptul că este vorba despre fibra optică! Dacă este așa, e vorba despre faptul că trebuie să scanezi canalele, iar ci+ are rolul de a decoda unele canale. În funcție de tv și de pachetul tv pe care îl ai, majoritatea canalelor funcționează și fără acel CI+. Iar din telecomandă poți activa și dezactiva subtitrările la multe modele, iar la altele, o poți face din setările tv-ului.
Dacă este vorba despre setările tv-ului, la scanare, trebuie să alegi cablu tv (alți operatori) dacă folosești fibra de la fostul Telekom și apoi scanare grilă tv digital și analogic. Dacă este vorba despre fibra proprie, alegi Orange Romania și scanare grila digitală.
Poți să ne spui ce model de tv folosești?
la 23-10-2024 09:12 AM
@Cris12, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor