la 18-11-2024 08:01 PM
Am vandut un apartament si am incercat sa ii transfer noului proprietar abonamentul, fost telekom, acum orange. Am sunat la call center si am fost indrumat catre orange shop...locuiesc la 40 km de Cluj. Am mers insotit de noul proprietar, inarmati cu acte si rabdare. Consultantul imi spune ca nu se poate si sa sun la call-center. Sun din shop si explic ca vreau cesionarea catre noul proprietar...mi se cere la telefon sa ii pasez telefonul consultantului, caruia cel de la call center ii da un numar de telefon (acelasi la care sunasem eu prima data) si mi se spune ca nu se poate rezolva nimic fiindca in shop nu pot accesa modulele din fostul telekom...si pac! Primesc mesaj de reziliere, cafiind ultima solutie...fiind sub contract trebuie sa achit 3-400 de lei si noul proprietar sa ramana fara internet si cablu, pana vin altii sa ii instaleze...SI SUNT CLIENT DE 25 de ANI la orange!!! Orange care m-a facut azi la 61 de ani sa parcurg 80 km degeaba...
la 19-11-2024 04:37 PM
Intre timp am fost sunat de cineva care a intees imediat situatia si a rezovat-o in cateva momente. Asta inseamna sa fii bine pregatit si sa intelegi fiecare situatie in asa fel incat sa nu existe sincope care adug mari deservicii angajatorului. Felicitari stimata doamna sau domnisoara pentru modul in care ai reusit sa rezolvi ceea ce nu au reusit alti patru colegi de-ai dumneavoastra! Poate ca firma Orange va reusi sa inteleaga ca unii oameni valorosi merita sa fie altfel retribuiti, fata de cei care doar stau de fatada in fata clientilor...
la 19-11-2024 08:41 AM
@claudiupt, îmi pare rău pentru situația ta. Ați fost la un Orange shop sau la un magazin partener?
la 19-11-2024 09:10 AM
Orange Shop, Iulius Mall Cluj-Napoca. 80 km aiurea, doua ore din viata pierdute...Multumesc Orange!
la 19-11-2024 04:37 PM
Intre timp am fost sunat de cineva care a intees imediat situatia si a rezovat-o in cateva momente. Asta inseamna sa fii bine pregatit si sa intelegi fiecare situatie in asa fel incat sa nu existe sincope care adug mari deservicii angajatorului. Felicitari stimata doamna sau domnisoara pentru modul in care ai reusit sa rezolvi ceea ce nu au reusit alti patru colegi de-ai dumneavoastra! Poate ca firma Orange va reusi sa inteleaga ca unii oameni valorosi merita sa fie altfel retribuiti, fata de cei care doar stau de fatada in fata clientilor...
la 19-11-2024 04:44 PM
Claudiu, mă bucur mult că s-a rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu feedback.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor