la 16-07-2025 09:20 AM - editat ultima oară la 16-07-2025 09:56 AM de DanielaH
Buna
am facut abonament Antena Play pe factura Orange.
Cum sa ma autentific in aplicatie?
Apare ca un abonament inactiv daca ma autentific cu Orange.
Multumesc
la 18-07-2025 11:07 PM
Am o curiozitate: voi unde introduceti user si parola?
Fiind abonament facut prin Orange, trebuie sa apasati iconita cu Orange si apoi, cand se deschide pagina Orange, sa introduceti userul si parola My Orange.
16-07-2025 10:17 AM - editat 16-07-2025 11:47 AM
Buna!!!
Te conectezi cu datele de logare, user si parola, aferente contului My Orange. Eu asa ma loghez de ani de zile.
Poate ca inca nu s-a alocat, contului tau Orange, abonamentul pt AntenaPlay, mai ai rabdare un pic si reincearca, poate a fost activat.
la 17-07-2025 10:51 AM
@user_18527987, te-a ajutat răspunsul lui delfinas? Ai reușit să te conectezi?
la 17-07-2025 11:58 AM
Nu am reusit sa ma conectez.
la 17-07-2025 12:20 PM
Poți atașa o captură de ecran cu eroarea apărută?
la 18-07-2025 08:19 PM
deci cum trebuie procedat?
am achizitionat antena play din my orange,
si acum ce tre sa fac ca platforma de antena play sa imi vada abonamentul activ?
la 18-07-2025 08:18 PM
te ai conectat pana la urma?
am aceeasi situatie...
la 18-07-2025 11:07 PM
Am o curiozitate: voi unde introduceti user si parola?
Fiind abonament facut prin Orange, trebuie sa apasati iconita cu Orange si apoi, cand se deschide pagina Orange, sa introduceti userul si parola My Orange.
la 19-07-2025 07:44 AM
asa am facut
mai incerc azi, poate ca dureaza ceva pana se actualizeaza intre orange si aplicatia de antena play
ms
la 26-07-2025 03:00 PM
Eu azi am incercat și mi-a mers fără probleme atât din aplicația iOS cat și de pe televizorul cu android (prin asociere tv)
la 21-07-2025 11:31 AM
@user_18527987 și @iulia77, ați reușit să vă conectați?
la 21-07-2025 11:32 AM
a functionat? am procedat si eu la fel si tot îmi spune ca nu am abonament.. știți oare cam cât durează pana se actualizează informatiile intre AntenaPlay si Orange? Mersi!
la 22-07-2025 11:56 AM
Aceeași situație, nu reușesc să mă conectez
la 26-07-2025 12:36 AM
La fel si la mine. Daca ma loghez cu contul orange, imi spune abonament inactiv, iar acum in my orange imi spune despre optiunea Antena Play ca "optiunea nu poate fi dezactivata". Nici nu il pot dezactiva, dar nici sa il folosesc. "Super"!
la 03-10-2025 11:00 PM
Hotie marca Orange.. si imi place ca vad ca nu raspunde nimeni de la Orange! Plateac abonamentul la ANtena play degeaba. Acum cand vreau sa vad si eu un episod.. canci
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor