la 18-12-2022 09:53 AM - editat ultima oară la 19-12-2022 08:42 AM de DanielaH
Sunt abonat OROC , migrat din Telekom pe Orange , am trecut de curând la un abonament cu internet 5G .Nu a funcționat niciodată 5G pe acest sim . Cu sim de Orange România funcționează fără probleme . Am tichet deschis , nu a rezolvat nimeni nimic până acum . Care ar fi soluția ? Ultimul răspuns de la tehnic e ca trebuie să funcționeze , ca este activat 5G.
18-12-2022 11:05 AM - editat 18-12-2022 01:01 PM
Salutare!
Ai abonament cu acces la 5g? Că altfel discutăm de pomană.Cele mai mici abonamente sunt Smart 15, cu reducere de 50 la sută, adică de 7,5 euro, dar luat online. Așa este și cel de 10, redus la doar 8, dar cu 60 GB net, deci nu este net nelimitat. Mă mir că nu ți-a spus nimeni de la ei până acum treaba aceasta!
Cum să ai acces la 5g pe abonamente 4g? Sau OROC nu dă acces la 5g ( eventual dacă ai tot SIM al fostului Telekom)!
Lista cu abonamente Orange este aici:
https://www.orange.ro/abonamente/
Oricum, problema pare să fie tot în sistemele lor, dacă ai îndeplinit toate cerințele și tot nu vrea!
Baftă!
la 10-12-2023 07:27 PM
A trecut aproape 1 an de la deschiderea subiectului , îți spun cu toate sinceritatea , abonații OROC nu sunt abonați Orange , am primit confirmarea astăzi , sunt abonați Telekom , aceeași Mărie cu altă pălărie. Telekom nu are acces la 5G .
la 10-12-2023 08:06 PM
la 18-12-2022 11:20 AM
Cand ai un pic de timp, si daca esti pe Android, incearca te rog si ce ti-am zis mai sus.
18-12-2022 11:34 AM - editat 18-12-2022 11:37 AM
Ai încercat SIM de ORO și OROC pe același telefon? Că mi se pare destul de ciudat!
Îmi cer scuze, dar n-am înțeles de la început toate detaliile!
la 18-12-2022 12:11 PM
Am fost la Shop Orange unde au semnal 5G . Am pus sim ORO al unui angajat semnal 5G ok pe telefonul meu cu test de viteza cu tot . Cu simul meu nu !? In istoricul acestui tichet am fost sfatuit sa merg sa schimb simul ( eu aveam sim de Telekom ) acum am sim de culoare alb Orange . Simurile de ORO sunt de culoare inchisa.... nu stiu zic si eu , vreau sa rezolv aceasta problema impreuna cu , comunitatea si cu cei de la OROC , ORO .
la 18-12-2022 12:12 PM
Da, trebuie să ai și sim Orange, clar!
la 18-12-2022 12:19 PM
Intr-o convorbire cu cei de 300 povestindule de schimbul de simuri in Shop mi-ai zis ca trebuia sa iau sim de ORO .Eu le-am cerut dar au spus ca sunt abonat OROC pot sa-mi dea doar cele de culoare alb .!?!?
la 18-12-2022 12:16 PM
Ok, eu ma retrag. Mult succes in rezolvarea problemei. 🙂
la 18-12-2022 12:24 PM
mulțumesc !
am sa încerc cu *#*#4636#*# și revin
la 18-12-2022 12:26 PM
am încercat cu *#0011²#
226-10 am
18-12-2022 12:27 PM - editat 18-12-2022 12:28 PM
Ai, dar cred că trebuie și sim nou. Eu zic să îl schimbi, pentru că poate fi o problemă!
la 18-12-2022 12:31 PM
Schimbat acum 3 săptămâni ( 3 simuri pe toate abonamentele.)
la 18-12-2022 12:34 PM
Atunci e clar undeva la ei în sistem o hibă. În cazul ăsta ar trebui să te mute pe ORO și asta este. Dacă nu sunt în stare să rezolve o problemă tehnică!
la 18-12-2022 12:41 PM
Acum 2 săptămâni au recunoscut ca e o problema și trebue rezolvată de la departamentul IT . Ieri m-au sunat să-mi spună ca să rezolvat și să verific. Nimic 5G . Am fost din nou în Shop nimic cu simul meu , cu al lor ok !?
Azi am venit aici cu problema mea .Tichetului nu este încă închis la ei..
.
la 18-12-2022 12:43 PM
Voi mă ascultați .
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor