anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Împerechere receptor cu un smartcard

user_16630905
Începător

Salutare! Am un receptor Telekom care a fost cumpărat și am reziliat contractul.

Pe noul contract am 2 receptoare in chirie pentru abonamentul meu de tv prin satelit de la Orange Communications , și vreau să solicit un smartcard pentru acest decodor care a fost cumpărat ( sa numai plătesc chirie pentru al 3 lea echipament). Se poate acest lucru? Mulțumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Salutare!

De obicei, "receptorul" este aparatul care primeste semnal. Presupun ca ai doua STB-uri (Set Top Box) care receptioneaza si decodeaza semnalul de pe cablu/satelit.

Daca unul din televizoare suporta receptia directa (DVB-S2) si nu necesita chiar toate canalele, poti incerca sa muti un decodor pe noul televizor.

Ca informatie suplimentara: ai putea intreba la Tehnic daca decodorul achizitionat (cel cumparat de tine) poate fi folosit (imperecheat) cu abonamentul actual.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember

Salut,

Ai nevoie de un al treilea televizor cu al treilea decodor? Altfel, nu vad ce rost ar avea mutarea asta. Pentru ca nu vei mai plati chirie pentru decodor, dar vei plati pentru cartela.

Client Orange

Da , am achiziționat încă un televizor și m am gândit dacă tot am acel receptor de la Telekom sa l și activez cu un smartcard.

Nu am știut că se plătește pentru card...am crezut că doar pentru receptor

Salutare!

De obicei, "receptorul" este aparatul care primeste semnal. Presupun ca ai doua STB-uri (Set Top Box) care receptioneaza si decodeaza semnalul de pe cablu/satelit.

Daca unul din televizoare suporta receptia directa (DVB-S2) si nu necesita chiar toate canalele, poti incerca sa muti un decodor pe noul televizor.

Ca informatie suplimentara: ai putea intreba la Tehnic daca decodorul achizitionat (cel cumparat de tine) poate fi folosit (imperecheat) cu abonamentul actual.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Cel mai bine este să faci o solicitare în acest sens din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

De regulă, echipamentele se schimbă când se defectează cele existente, dar vezi ce se poate face.

Baftă!