anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Internet zona Cluj nefunctional

AndyDragos
Începător

Buna ziua! 

Nu functioneaza internetul zona Donath Cluj, s-a oprit brusc pe toate device-urile si momentan ledul de LAN si Internet palpaie intermitent.

Am incercat sa sun sau sa contactez deranjamente prin aplicatie, multiple numere de telefon, dar numerele nu functioneaza iar aplicatia nici pe atat...

 

Poate cineva sa imi spuna ce se intampla sau cum sa am si eu internetul pe care il platesc?

29 Răspunsuri 29

Stefan57
Începător

In Dej are cineva internet 

IonutMP
Junior

Buna ziua, cat mai trebuie sa asteptam pentru rezolvarea problemei cu internetul? avem deja cel putin 2h. 
Cand iti e lumea mai draga e bine sa ai abonament la orange ca se ocupa ei.

DanielaH
Moderator

Ca urmare a unui incident de rețea, independent de Orange, petrecut în afara teritoriului României, o parte dintre clienții noștri rezidențiali și de business nu au acces la internet fix. Echipele tehnice fac eforturi pentru a găsi cât mai rapid o soluție de remediere, astfel încât serviciile să revină în funcțiune într-un timp cât mai scurt. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. 

Cred ca majoritatea clientilor s-au saturat de scuze.

In asemenea situatii abia astept sa expire contractul pentru a schimba furnizorul.

Cosmina4
Începător

Nici in Floresti nu merge. Aplicatia nu functioneaza, la telefon raspunde robotul si apoi se inchide apelul

Nsa
Începător

Bună ziua

aceeași problemă cu internetul și în zina Buna Ziua Cluj.....

Darky88
Junior entuziast

Am depus plangere la ANPC. Va invit si pe restul sa procedati la fel. Asa ceva nu este normal, iar pasarea vinei in afara Romaniei si a firmei tot asa. Cui ii pasa? Noi platim abonamente la Orange, iar Orange nu ne furnizeaza serviciile contractuale. Multumesc.

dhm1dhm
Începător

Internet nefunctional -Cluj Zona centrala . Se pare ca e problema la nivel national. 

BlackWolf
Senior certificat
UPDATE 21:55: Echipele tehnice lucrează pentru remedierea incidentului care afectează în continuare accesul unora dintre clienții Orange, inclusiv al clienților NextGen Communications, la serviciile de internet fix sau la cele care depind de acestea. De asemenea, există întreruperi în funcționarea unor aplicații și a serviciului call center – 300. Este important de menționat că serviciile mobile nu sunt și nu au fost afectate de această situație.
Regretăm neplăcerile pe care clienții noștri le întâmpină și le mulțumim pentru răbdare. Având în vedere că incidentul este localizat în afara teritoriului României, timpul de readucere a serviciilor la parametri normali este mai lung.
-----
BlackWolf_0-1716578050852.png
Ca urmare a unui incident de rețea, independent de Orange, petrecut în afara teritoriului României, o parte dintre clienții noștri rezidențiali și de business nu au acces la internet fix. Echipele tehnice fac eforturi pentru a găsi cât mai rapid o soluție de remediere, astfel încât serviciile să revină în funcțiune într-un timp cât mai scurt. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create.

DanielaH
Moderator

Începând cu ora 22:45, serviciile de internet fix au început să revină la parametri normali de funcționare, iar înainte de miezul nopții au funcținat în parametri normali. 

Vă reamintim că a fost vorba despre un incident de rețea, petrecut în afara României. Au fost afectate pentru câteva ore serviciile de internet fix și cele care depind de acestea. Pentru o parte dintre clienții noștri au existat întreruperi și în posibilitatea de a accesa unele aplicații, inclusiv serviciul call center 300. Serviciile mobile nu au fost în niciun fel influențate de această situație.

Vă cerem scuze pentru neplăcerile create ca urmare a acestei situații și vă mulțumim pentru răbdare și pentru înțelegere.

Incă nu este disponibilă rețeaua, iar asta este deja bătaie de joc. În astfel de situații, factura ar trebui să aibă un cost mai mic din cauza acestor neplăceri. Atâtea scuze degeaba de la Orange sunt fără sens. 

Salut, @Petrica3!

Colegii noștri recomandă un restart de echipamente (modemul si decodorul TV) prin scoaterea si reintroducerea in priza a alimentatorului. Ai încercat acest lucru?

Am încercat și fără rezultat. 

Îmi pare rău 😞

Îmi poți trimite, te rog, codul de abonat în mesaj privat? Vreau să rog colegii să verifice situația ta punctuală. Mulțumesc.

cmadeleinel
Explorator

Rusii sunt intotdeauna de vina 🤣