la 26-07-2023 07:01 PM
Experienta mea cu oroc:
-facut contract onlie
-primul individ care trebuia sa puna cablu a venit sa uitat , a inchis cererea de instalare a zis ca trebuie refacuta cerea si o sa vina colegii sa instaleze
-dupa o saptamana dupa ce am vorbit la orange a venit alt domn ok mia instalat cablu router si a plecat
netul mergea okish dar ping urias
-am sunat la orange cu problema . Au trimis pe alt domn, care a venit a pus alt router si a plecat.
viteza download upload ok
ping urias
-am facut inca o sesizare ca nu merge pingul
-dupa zile intregi de discutii si sesizari am ajuns la concluzia ca tehnicieni oroc nau habar de ce e aia ping sau dau vina pe serverul la care ma conectez eu(prin cablu nu prin wifi)
serverul e din Frankfurt
pe digi ping 30-40
pe orange ping 60 -100
Tehnicienii au renuntat si ei si nam mai stiut ce sa fac decat sa cer configurare in modul bridge.
-yeey a trebuit sa dau bani si pe alt router 😡
-a venit routerul am cerut configuratia si cica ma suna…
-sa configurat in breach dar apel de nicaieri.
-am sunat eu si dupa redirectionari pana la tehnic de 2 ori ca prima data cand am ajuns la tehnic mi sa inchis sau sa intrerupt.
am primit un nume si o parola.
(si da, cica am fost apelat O DATA, sunt prea importanti oameni sa sune de 2 ori avand in vedere ca sunt in reteaua orange yoxo si posibil ca semnalul meu prost e de la ei de aceea nam primit apelul….)
incerc numele si parola si imi da eroare.
sun iar , ajung la tehnic , dupa ce aproape ma cert cu femeia ( stres100) incercand sai explic ca numi merge. Imi face o programare peste 3 zile .
posibil sa fie schimbat si routerul acesta cu altul…
(ORANGE FOLOSESTE NAIBI ROUTERE BUNE!!)
Acum astept …rabdare nu mai am , lucrez de acasa, noroc ca mai am un vodafone wifi everywhere( merge si ala 8mbps dar macar am pe ce muncii)
ps: cum ajungi la tehnic?
de fiecare data cand am o problema sun la 300.
raspunde cineva de la orange care ma trimite la oroc
daca am ghinion ma trimite din greseala la oroc pentru persoane juridice..de acolo sunt trimis la persoane fizice
apoi de la oroc pf dupa ce ma “legitimez” ma trimite la tehnic unde din nou trebuie sa ma “legitimez”
Acum astept ziua de sambata 😅 fain pe aici .
la 07-08-2023 02:41 PM
Daca vrei sa nu ai lag in jocuri pe reteaua orange TREBUIE sa iti cumperi un VPN.
Daca serverele pe care te joci sunt de germania puneti vpn pe germania, si se rezolva problema!
Probabil sa fie ceva procesari pe comunicatiile prin orange, deci un vpn e si pentru propria securitate. Orange pare o retea destul de dubioasa , parerea mea. Nu as recomandao decat in cazuri ca al meu in care digi sau alti isp nu sunt disponibili.
Sper ca si alti sa vada acest thread si sa stie ca singura solutie e un vpn... eu o sa ma folosesc de ip fix pentru programare eventual, dar pentru cine vrea doar gaming NU TREBUIE IP FIX NICI MOD BRIDGE LA ROUTER.
la 26-07-2023 07:45 PM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci, dar numărul este 300, indiferent că e Orange sau OROC și te redirecționează ei. Iar cu pingul prea mare, nu știu dacă se poate rezolva, pentru că sunt probabil rerutări din serverele lor. Eu, pe Orange Romania am ping 4-5 ( în rural ) și 7-8 ( în urban). Când aveam prin OROC, aveam 9-10 ping. Am sunat și am întrebat la ei, dar nu mi-au făcut nimic.
la 26-07-2023 10:24 PM
Reruteaza fortat degeaba ,au fortat un server dns pe wan in loc sa te lase pe tine sal configurezi🫡.
doar pentru configuratia asta miam luat alt router . Sper sa aiba rost altfel lam luat degeaba
la 30-07-2023 09:32 AM
Au venit sambata :)) , mi s-a pus alt router(al 3lea ), si mi s-a zis ca ma suna cei de la it. :)))))) pentru ca nu pornea internetul pe acest router.
Ei bine am primit un apel:"o sa fiti sunat cand se rezolva problema"
nu stiu daca cei de la it.
a treceut ziua si nimic
Azi am dat reset la router si pare ca merge netul :))
Nu mai este in modul bridge SI ARE ACELASI LAG .
Pai mai domni de la orange , eu am vrut sa pun in mod bridge in speranta ca pot rezolva eu problemele de wan dns fixat prost de voi.
Acum mam intors la aceeasi problema inainte de bridge .
Reclamatie am facut, si o sa mai fac... La ce mod prost de comunicare aveti pare ca o sa stau mult si bine cu problema asta.
la 01-08-2023 10:30 AM
Update:
Dupa ce ieri mi-am consumat toata ziua certandu-ma cu cei cei de la departamentul tehnic, am ajuns (ieri) la o concluzie:Sunt niste incompetenti care habar nu au pentru ce fac serviciul de call center, niste roboti ar fi la fel de folositori ca cei cu care am vorbit ieri.
Am primit o parola, si un username :)) de la unul din ei, sa ma conectez la router prin PPPoE.
O tipa mi-a zis sa ma conectez la PPPoE CU CREDENTIALELE SCRISE PE ROUTERUL DE LA ORANGE :))))).
Iar 2 dintre ei au venit cu scuza "Dupa ce puneti routerul in modul bridge nu mai putem sa va asistam"
Ete na, azi miam schimbat parerea ,nu toti cei de la departamentul orange sunt habarnisiti.
Un domn m-a sunat azi de la orange, iam explicat situatia demoralizat maxim.Iam zis ca vreau sa renunt la modul bridge si ca am probleme cu lagul dar nu au reusit nici unul din colegi sai sa ma ajute.
Dansul insa optimist mi-a explicat cum sta treaba :
1. Cei de la tehnic sunt OBLIGATI sa te asiste in configurarea primului device de dupa routerul pus in bridge.
2. Pentru a putea modifica setarile dns a spus domnul ca pot sa imi cer un ip static (1.20 euro pe aplicatie).Mi-a spus ca nu trebuie sa mai sun doar pot sa fac cere din aplicatie. Iar apoi sa cer din nou configurarea in mod bridge (pentru ca eu am resetat routerul) si de acolo vedem mai departe...
Din pacate nu i-am retinut numele ...
O sa revin dupa ce reusesc cu ip-ul static si modul bridge 🙂
la 01-08-2023 12:24 PM
Sper să reușești de data aceasta!
Succes!
la 07-08-2023 02:36 PM
Update:
am reusit intrun final saptamana trecuta dupa multe certuri sa rezolv problema.
Am pus ip fix(1.20 euro/luna) si am reusit sa configurez routerul.
Am CLAR sa fiu ajutat sa configurez routerul MEU .Dar doamna cu care nu am reusit sa ma inteleg de loc imi arunca in fata ce replica uzuala "Noi va putem ajuta doar cu dispozitivele de la orange , mai dumneavoastra trebuie sa configurati"
Extrem de enervat si iritat de aceasta replica ,am incercat sa ma inteleg cumva cu ea dar nu am reusit, am incercat vreo 15 minute sa ii explic ca trebuie sa imi dea niste informatii de baza..dar nu voia sa faca nimic, un dezinteres total asupra procedurilor de baza zic eu...
Pana la urma iam cerut eu specific sa imi dea ip-ul fix pe care trebuia sa il primes, gateway-ul , si masca de retea.
Greu cu acesti oameni, ma intreb ce ar face cineva care nu ar avea habar de ce inseamna retele de comunicatii...
Ai cumpara ip fix si ai ramane cu plata, ca ajutor nu primesti decat daca le zici tu ce sa iti dea fix..
era greu sa inteleaga ca pri "Ajutatima sami configurez routerul" inseamna sa imi dea niste informatii scrise deja la ei pe ecran..
Dar partea si mai proasta este ca problema cu lagul nu s-a rezolvat doar modificand eu dns-ul...
Totusi am gasit eu o solutie pe care o so pun in urmatorul raspuns pentru al marca ca si solutie
la 07-08-2023 02:41 PM
Daca vrei sa nu ai lag in jocuri pe reteaua orange TREBUIE sa iti cumperi un VPN.
Daca serverele pe care te joci sunt de germania puneti vpn pe germania, si se rezolva problema!
Probabil sa fie ceva procesari pe comunicatiile prin orange, deci un vpn e si pentru propria securitate. Orange pare o retea destul de dubioasa , parerea mea. Nu as recomandao decat in cazuri ca al meu in care digi sau alti isp nu sunt disponibili.
Sper ca si alti sa vada acest thread si sa stie ca singura solutie e un vpn... eu o sa ma folosesc de ip fix pentru programare eventual, dar pentru cine vrea doar gaming NU TREBUIE IP FIX NICI MOD BRIDGE LA ROUTER.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor