anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema functionare Whatsapp WiFi

andreivna
Explorator

Buna ziua,

De la data de 1 august ma confrunt cu imposibilitatea de a efectua apeluri audio/video prin aplicatia WhatsApp utilizand reteaua WiFi de domiciliu.

Mentionez ca am resetat la initial routerul si nu am avut succes.

Daca ma conectez la retele WiFi de la alti furnizori, nu exista probleme.

Am nevoie sa ma conectez utilizand reteaua de acasa, nu prin datele mobile.

Echipamentul este un Sagemcom @5655 care a functionat fara probleme pana la data mentionata.

Va rog sa ma ajutati!

Multumesc!

47 Răspunsuri 47

Vio73
#StarMember

Salutare!

Foarte ciudat, pentru că mie îmi funcționează fără probleme pe internetul fix de la Orange, de pe 2 routere ( Sagemcom Livebox 6 și ZTE6600).

Ai încercat o dezinstalare/ reinstalare a wathapp?

Vio .. nu e ciudat de loc .. tu ai alte modele routere cu alt firmware care nu blocheaza whatsapp..

Problema e raportata doar pe Sagemcom @5655 -- o  mostenire de la Telekom

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Hmm... Interesant.

Am mai avut un topic aici al lui @Marba pe aceeasi tema. Topic care acum devine mult mai clar. Multumim pentru screenshot-uri.

Teoretic nu ar trebui sa fie niciun fel de limitari, in special pe WiFi. Dar banuiesc ca e o chestie punctuala, din moment ce alti clienti nu au aceeasi problema.

Client Orange

andreivna
Explorator

Va salut pe toti si va multumesc pentru interventie.

Lucrez in domeniul IT si am cunostinte, nu deranjez decat atunci cand depaseste nivelul meu de cunoastere :). Operat inclusiv pe telefon, pe mai multe dispozitive chiar, fara succes.

Suspectez o blocare de porturi din centrala, la firewall in interfata este neschimbat, la fel si la port forward.

Chiar nu a intalnit nimeni aceasta situatie? Sa fiu eu ghinionistul?

O intampin in 3 locatii conectate la reteaua OROC, una din ele avand alte routere (2) pentru partea WiFi.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

E clar ca nu esti singurul. :)) Topicul de mai sus e dovada clara in sensul asta. Ideea e ca nu pare sa fi o problema generala. Cel putin nu pana acum.

Ai incercat sa iei legatura cu un consultant folosind unul dintre mijloacele de aici sa vezi ce se poate face? Fie OROC a facut o modificare care interfereaza cu buna functionare a Whatsapp-ului, fie Whatsapp a facut ceva modificari pe partea lor. Si da, se prea poate sa fie o limitare de porturi sau ceva pe partea OROC.

Ai incercat cumva o si versiune mai veche de Whatsapp? De cat timp se intampla problema asta? Poate e un bug pe partea Whatsapp (cu anumite IP-uri). Nu zic ca nu se poate sa fie si pe partea OROC. De fapt, la o prima vedere, problema pare sa fie intr-adevar pe partea OROC. Incerc doar sa restrang un pic numarul de variabile din ecuatia asta.

Client Orange

Salut @andreivna

Ai încercat sa iei legătura cu Orange pentru problema ta? A verificat cineva setările routerului tau?

Daca nu suna la 300 sau scrie din secțiunea Contact: https://www.orange.ro/contact/ si cere sa fie verificate setările. E posibil sa fi primit un update de soft si sa vina cu o limitare noua.

Buna ziua,

si eu intampin aceeasi problema cu whatsAppul de la inceputul lunii August. Este blocat la apeluri .. si nu reusesc nici cum sa rezolv problema. ....

 

Salut, @silviamirona ! Bine ai venit în Comunitate! Întâmpini problema doar atunci când ești conectată la rețeaua Wi-Fi?

Salut, da, am aceasta problema doar cand ma conectaz la Wi-Fi. 

 

Salut Andrei

..dacă stau sa ma gândesc și recitind acest post, cred acum ca e o chestie făcuta voit din Orange ..In august am primit drept răspuns la o sesizare, și in urma solicitări de a rezilia abonamentul .. am primit un update/downgrade de abonament, in care reveneau la valori mai mici facturate și eliminau clauza abuziva, prin care care reintroduceau in abonament un serviciu nefolosit de mine de telefonia fixa >> de la zero  la 1 eur, serviciu  de care nu avem nevoie evident in anul asta de gratie 2023 can mobilu' e de baza!!

Ca istoric: Telefonia fixa era păstrata in abonamentul semnat initial deoarece am fost aburit de reprezentatul de vânzări cu explicația : scrie clar "telefonie zero" deci nu plătiți nimic!!...

Am explicat in reclamația soluționata in august, ca  in toate limbile zero ca sufix la un serviciu adăugat înseamna zero cost..

Dupa tăierea serviciului de telefonie fixa din abonamentul Orange TV +  fix... s-a terminat și cu whatsapp adio si video. deci pentru mine e clar acum ca e o făcătura din centrala, care condiționează mai nou "whatsapp telephony full usage", peste abonamentul de Internet fix, de acel 1 euro plătit sau nu la total abonament fix, ca un extra serviciu de voce fixa!!

Concluzia mea e ca doar dacă re-subscriu la un extra serviciu nou plătit ca telefonie fixa voi mai avem whatsapp full când stau pe Wifi . Fix același măgarii care le făceau Vodafone acum ceva vreme..

Macar de ar fi transparenți și ar spune clar asta.. whatsapp e serviciu de  telefonie fixa când sati pe wifi de la Orange  ..si deci tb sa am și serviciu afferent plătit...

Daca nu poate se va sesiza cineva de la protecția consumatorului și in cazul Orange ca și la Vodafone

Poti sa-mi confirmi te rog, dacă la toate cele 3 locații ale tale unde whatsapp nu mai merge (audio si video) ai serviciul de tel fixa activ sau nu?

Mulțumesc,

Cristi

Nu sună neplauzibil să fie ceva defect forțat, dar în acest caz pot confirma că ne confruntăm cu această problema de whatsapp deși avem doar telefonie fixă și internet în abonament. Era Romtelecom, apoi Telekom, acum Orange, dar am păstrat aceleași servicii. 

Salut,

Este clar de la furnizor din moment ce pe acelasi tip de conexiune dar cu echipamente diferite are acelasi comportament.

VPN este solutia, dar este abuz!

Vad ca un pattern aici : cei cu asftel de pb provenim (cred ca toti) din vechea infrastructura Rometelekom admnistrata inca... sau pana de curand de cei din vechea retea Telekom. De plecare poate le-a facut clientilor trecuti la Orange o mica bucurie de ramas bun..

Salut Cristi,

Confirm ca serviciul este nefunctional atat pe audio cat si pe video in toate cele 3 locatii.

Eu am facut niste teste, cu VPN, si merge asa, este normal.

Dar, este un abuz din partea furnizorului sa te forteze sa iti gasesti solutii (daca te pricepi) si sa le platesti chiar (exista VPN cu trafic rezonabil inclus de 10GB sa spunem dar il poti depasi lejer daca vorbesti mult pe video) sau sa te insele (daca nu ai cunostinte, persoane in varsta etc.)

Singura solutie este reclamarea la ANCOM si ANPC pentru abuz, o reclamatie colectiva sau chiar individuala, dar de la mai multi abonati.

Multumesc!