la 14-03-2024 12:18 PM
Salutare!Am reziliat serviciul de telefonie fixa ,doresc sa predau echipamentul (tel.fix),o pot face prin colet postal? ,prin curier?
Adresa o știu Str Râului, nr 397,Craiova, Dolj
la 25-03-2024 11:37 AM
Update 25 martie 2024
Returul echipamentelor Orange Romania Communications se poate face prin mai multe modalități:
Mai multe detalii aici - https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-...
14-03-2024 12:29 PM - editat 14-03-2024 12:35 PM
Salut Flavius.
Echipamentele trebuiesc predate fizic. Adica iti iei echipamentele si mergi fizic la un magazin Orange Shop.
14-03-2024 12:49 PM - editat 14-03-2024 10:52 PM
Buna cel mai bine ar fi sa iei legătură cu serviciul clienți pentru a afla mai multe detalii:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
14-03-2024 02:32 PM - editat 14-03-2024 08:47 PM
Salut @Flavius4566. Detalii complete și excte regăsești pe acest topic. Și da, se pot trimite prin curier la acea adresă menționată de tine. Succes.
la 14-03-2024 05:06 PM
Eu acum doi ani le-am trimis fara nicio problema prin curier. Sa nu te astepti, insa, sa raspunda cineva daca suni la numarul depozitului, exista doar de fatada. Trebuie sa platesti tu livrarea, altfel iti vor refuza coletul. Nu-i asa ca atunci cand vrei sa instalezi serviciile trebuie doar sa semnezi si-atat, iar cand vrei sa scapi de ele parca n-o mai poti face?
la 14-03-2024 06:53 PM
Salut @Flavius4566
Poti preda echipamentele prin curier sau poate veni tehnicianul sa le ridice. Returul echipamentelor Orange Romania Communications se poate face doar în magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops - cele marcate pe harta cu mov) în maximum 5 zile de la desfiintarea serviciilor. Nu este necesară identificarea persoanei care predă echipamentele cu CI. În cazul în care clientul nu a predat echipamentele în cele 5 zile, acesta va fi contactat de către un technician în urmatoarele 30 de zile pentru a ridica echipamentele de la locatie. Costul este de 6 € (TVA inclus).
Clienții Orange Romania Communications pot preda echipamentele și prin curier (nu personal) la adresa Str. Râului nr 397, Craiova, Dolj sau pot preda și la adresa Gebruder Weiss, Strada Italia nr. 1-7, Depozitul nr.1, Parcul Logistic, situat in Chiajna - Ilfov.
Mai multe detalii despre procedura de retur poți găsi aici: https://comunitate.orange.ro/t5/altele-internet-%C8%99i-tv/returnarea-echipamentelor-%C3%AEn-urma-%C...
la 15-03-2024 10:16 PM
Buna seara. As vrea sa stiu ce pot face in cazul in care, am achitat toate facturile la timp, fara nici-o intarziere, a venit un tehnician si a ridicat aparatura (modemul si telefonul fix), lasandu-ma fara telefon, intr-un cabinet medical, unde suna foarte multi pacienti, inclusiv CAS-ul. Acest lucru mi s-a intamplat in Iasi. Doar m-am trezit ca mi se iau toate fara preaviz ....in contextul in care eu nu am solicitat incheierea contractului.
la 16-03-2024 12:31 AM
Salut,
Deci ai lasat o persoană (ca putea fi oricine) sa iti ia modemul si telefonul fix din cabinet si nu ai cerut o explicație?
la 25-03-2024 11:37 AM
Update 25 martie 2024
Returul echipamentelor Orange Romania Communications se poate face prin mai multe modalități:
Mai multe detalii aici - https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor