anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Contract NERESPECTAT de Orange!!!

MaiaB
Junior

Ce faci daca închei un contract cu Orange in 2 locații. In București se rezolva, in jud. Constanta unde trebuia să fie schimbat cablul existent din 2012 cu cel de fibra optica, NU!!!

 

48 Răspunsuri 48

Te inteleg perfect. Periodic am astfel de probleme. Unii zic ca le caut. Eu zic ca asta mi-e norocul. Alege-ti furnizorul (telecom, vacante, utilitati, etc) si aproape sigur am o poveste cu acela 🙂

Avand in vedere ca ai deja numere de sesizare si ai incercat deja sa treci prin toti pasii posibili, ma bucur ca ai scris si aici, pe Comunitate. Desi suntem in general clienti si atat, echipa Orange e cu ochii pe Comunitate si sunt sanse foarte mari sa ajungi la urechi noi. Multi dintre colegii de Comunitate care au postat si aveau probleme ce tineau de contul sau specificul lor au fost contactati in privat pentru lamurirea situatiei. Iti tin pumnii si sincer sper sa rezolvi asa cum iti doresti! Ca eu am o preferinta pentru Orange, nu neg, insa sper doar sa fii multumita de furnizorul si serviciile primite, indiferent care sunt acelea. Din pacate, cu toate bunele intentii, cu totii o mai dau in bara din cand in cand. 😅

Mulțumesc frumos!!!

Sper sa fie bine, pe cât posibil.

Nu îmi plac reclamațiile dar...știu să scriu. Și cui și când să o fac.

O zi fara nervi!!!

Florin62
Junior entuziast

Ne poți transmite o poza cu condițiile nindeplinite de Orange existente in contract.

O poza valoreaza cat 1000 de cuvinte.

O trimit la Orange.

Și la ANPC și ANCOM!!!!

😠😠😠

DanielaH
Moderator

Maia, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Dacă vrei, ne poți trimite în mesaj privat codul de abonat.

Va mulțumesc frumos, apreciez răspunsul Dvs.❤️

Am făcut o sesizare și pe contul meu Orange 

Aștept un răspuns , sunt obligați să o facă.

Mulțumim și noi. Sperăm să se rezolve. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate.

Cinstit, m-am înscris în comunitate, spunând, ce am de pierdut???

Eu, sunt cu plantele, animalele , sunt baza majorități grupurilor din care fac parte.

Nu mă așteptam la o asemenea reacție!!!

Și vă mulțumesc frumos!!!

Sper din tot sufletul sa postam aici și vesti bune. Lucruri frumoase. Avem nevoie de ele!!

Iar compania Orange sa știe și să își păstreze clienți dar, mai ales, sa evite darea în judecată!!!

Gânduri bune va doresc!!

MaiaB
Junior

In contractul meu scrie: tehnologie FTTH 9.

Deci, mergem mai departe.

MaiaB
Junior

NU am primit NICI un răspuns la această sesizare de la Orange.  

Voi face o nouă postare.

Mulțumesc frumos comunității !!!

 

 

MaiaB
Junior

Înșelăciune premeditată Orange. Litigiu civil sau fapt penal???

Conform contractului, 2 locații București și Corbu Constanta, Orange internet in Corbu, FTTH 9 1000.

Routerul și cablul sunt din 2012.

După "n" sesizări le-am cerut modificarea contractului cu internetul actual care nu spun cum merge, și, rambursare sumelor încasate 4 luni nejustificat.

Răspunsul Orange: deschide cererea pentru București!!!!😠😠😠

Când TOATE sesizările au menționat A.AD. pentru Corbu, aceasta este spălare pe mâini pe românește, sau înșelăciune premeditată care...se pedepsește prin lege!!!

Dvs.ce ați face????

O situație neplăcută însă tu ești singura care deține toate informațiile și poți lua masuri ca atare.

Noi suntem clienți că si tine și luam decizii în funcție de datele (documentele ) pe care le avem la îndemână .

Eu personal daca nu găsesc înțelegere la furnizor duc contractul la capăt și după plec la alt furnizor daca am alternative.

Mulțumesc frumos pentru răspuns.

Sunt cam prea conservatoare. Dar, daca trebuie, asta este. 

 

Bună MaiaB! Dacă serviciul furnizat nu este în parametrii specificați in contract se poate cere rezilierea contractului in termenii amiabili și treci la alt furnizor care să-ți satisfacă propriile nevoi.