anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

5G OROC nefunctional

Tvp
Junior entuziast

Sunt abonat OROC , migrat din Telekom pe Orange , am trecut de curând la un abonament cu internet 5G .Nu a funcționat niciodată 5G pe acest sim . Cu sim de Orange România funcționează fără probleme . Am tichet deschis , nu a rezolvat nimeni nimic până acum . Care ar fi soluția ? Ultimul răspuns de la tehnic e ca trebuie să funcționeze ,  ca este activat 5G.

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ai abonament cu acces la 5g? Că altfel discutăm de pomană.Cele mai mici abonamente sunt Smart 15, cu reducere de 50 la sută, adică de 7,5 euro, dar luat online. Așa este și cel de 10, redus la doar 8, dar cu 60 GB net, deci nu este net nelimitat. Mă mir că nu ți-a spus nimeni de la ei până acum treaba aceasta!

Cum să ai acces la 5g pe abonamente 4g? Sau OROC nu dă acces la 5g ( eventual dacă ai tot SIM al fostului Telekom)!

Lista cu abonamente Orange este aici:

https://www.orange.ro/abonamente/

Oricum, problema pare să fie tot în sistemele lor, dacă ai îndeplinit toate cerințele și tot nu vrea!

Baftă! 

Vizualizare soluţie în postul original

33 Răspunsuri 33

arsradu
#StarMember

Salut Tvp,

Din cate stiu, clientii OROC nu au acces la serviciul 5G. Nu stiu de ce. Posibil din cauza tipului de abonament. Dar imi amintesc ca a mai intrebat cineva la un moment dat.

Singura solutie este portare la ORO, pe un abonament cu 5G.

Client Orange

Razvan
#StarMember

Da, așa ar trebui să funcționeze. Trimite mail la serviciu.clienti@orange.com și poate găsești un om de la tehnic care să te ajute, cei din front office/desk te trimit la plimbare, acesta este rolul lor, au interes să marcheze cât mai multe tichete rezolvate, în loc să le escaladeze mai departe. 

Tvp
Junior entuziast

De mai bine de 30 zile mă plimbă de la comercial la tehnic și tot așa , am să încerc și prin email cu probe..(am fost de 3 ori în Shop la Orange am pus sim de Orange România ,ok !  l-am specificat în tichet dar nimic...)

Tvp
Junior entuziast

În Shop au doua tipuri de sim.Pentru OROC și pentru Orange . Find abonat OROC pot primi doar OROC ...!?

Nu cred ca problema este SIM-ul. Si cu SIM de ORO, daca nu ai abonament compatibil, serviciul activat pe cont (lucru care se face cu apel la 300), asta pe langa telefon compatibil si acoperire...nu ai 5G.

Client Orange

Tvp
Junior entuziast

Am zis și eu ca o fi de la sim ca și cei din magazin . Am abonament cu 5g activ , confirmat  de la tehnic și comercial .În My Orange arata 5g activ...

Ce abonament ai? Ce model de telefon?

Nu mai stiu unde vazusem chestia cu 5G pe OROC. Nu reusesc sa gasesc. Si se poate sa gresesc. Dar eu parca asa imi amintesc.

Poti accesa meniul INFO (*#*#4636#*#* > Phone Information)? Poti adauga o captura de ecran (partea de mai jos cu switch-urile).

In mod normal, pentru 5G, ai nevoie de:

1. SIM provizionat pentru 5G (asta se poate face cu apel la 300)

2. abonament cu 5G

3. telefon compatibil

4. suport adaugat in sistemul de operare, pentru operatorul respectiv

5. acoperire

Intotdeauna m-am intrebat daca clientii OROC au acelasi MCC-MNC ca si Orange Romania (adica 226-10). Pentru ca daca nu...posibil de aici sa fie problema. Telefonul nu stie sa activeze 5G pentru operatorul OROC, doar pentru ORO.

Poti verifica MCC-MNC cu o aplicatie de genul Net Analyzer. Exista si altele. Asta mi-a venit acum la indemana.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ai abonament cu acces la 5g? Că altfel discutăm de pomană.Cele mai mici abonamente sunt Smart 15, cu reducere de 50 la sută, adică de 7,5 euro, dar luat online. Așa este și cel de 10, redus la doar 8, dar cu 60 GB net, deci nu este net nelimitat. Mă mir că nu ți-a spus nimeni de la ei până acum treaba aceasta!

Cum să ai acces la 5g pe abonamente 4g? Sau OROC nu dă acces la 5g ( eventual dacă ai tot SIM al fostului Telekom)!

Lista cu abonamente Orange este aici:

https://www.orange.ro/abonamente/

Oricum, problema pare să fie tot în sistemele lor, dacă ai îndeplinit toate cerințele și tot nu vrea!

Baftă! 

Tvp
Junior entuziast

Am Smart 15 luat online cu 5G activ.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Vă funcționa cu siguranță acesta! Dacă nu ai acces la 5g, va trebui să suni să ți se activeze profilul 5g de la ei din centrală.

Felicitări și să-l folosești cu plăcere!!

Vio, din cate inteleg eu, este tot activat. Si cu toate astea, nu merge. Cu Smart 15 cu tot. 🙂

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Și atunci care este problema? Înseamnă că nu dau acces pe OROC la 5g, dacă sunt toate celelalte chestiuni îndeplinite. Mă mir să nu știu și cei de la Tehnic aceste detalii!

Asta incerc si eu sa-mi dau seama. 🙂 De-aia l-am rugat sa verifice cum ii detecteaza telefonul reteaua. 

Client Orange

Toate abonamentele ORO/OROC oferă acces la 5G.