anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Taxare 50€ pt date mobile utilizate in Grecia

RamonaM
Începător

Buna ziua, 

In luna August de pe 17-24 am fost in vacanța in Grecia, pe data 23 August la 13:29 am primit mesaj “Bine ai venit in Albania” eu având deja datele mobile activate, apoi cost suplimentar de 50€.

La întorcerea in țara am luat legătura cu un consultant orange in încercarea de a-i explica ca eu nu am părăsit teritoriul Greciei și nu am de ce sa fiu taxată suplimentar pentru in cost de care nu știam, nu știam ca voi fi taxată ca și cum as fi fost in Albania pentru ca Grecia este la granița cu Albania, iar Albania are acoperire mai mare.Toate încercările mele de a le explica ca nu intenționez sa plătesc un cost suplimentar de care nu aveam habar au eșuat, explicația lor fiind ca dacă nu voi plăti acest cost vor apela la o firma de recuperări .Fiind client de 10 ani de zile sunt profund dezamagita de modul in care Orange își gestionează relatiile cu clienții, drept pentru care am renunțat la abonamentul de servicii Orange și voi depune o sesizare la ANPC, apoi voi merge in instanța întrucât consider ca nu este normal sa ni se adauge costuri suplimentare. 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Din pacate, acelasi lucru se intampla si in Romania (granita cu Serbia, de exemplu), si se va intampla oriunde in lume, in zonele de frontiera.

Semnalul nu se opreste la granita. Si atata timp cat telefonul s-a conectat la o antena de pe teritoriul Albaniei, e normal sa te taxeze. Nu te taxeaza Orange, te taxeaza reteaua la care te-ai conectat. Care la randul ei, isi cere banii de la Orange, si Orange de la tine.

Solutia in cazul asta este selectie manuala de retea. In felul asta, tu decizi cand sau daca telefonul isi schimba reteaua.

Cum rezolvi problema cu costurile...trebuie discutat cu Orange. Eu unul cred ca mai bine platesti factura, si rezolvi dupa, printr-o eventuala scadere de pe facturile urmatoare, decat sa refuzi s-o platesti, si sa te trezesti cu recuperatorii la telefon. Doar parerea mea.

Dar, ca si taxare, daca erai in zona de granita si telefonul s-a conectat la un operator din Albania, e cat se poate de corect. Neplacut, intr-adevar, dar...corect. Pentru ca operatorul de acolo ti-a furnizat niste servicii, pentru care e normal sa ceara sa-i fie platita factura.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Din pacate, acelasi lucru se intampla si in Romania (granita cu Serbia, de exemplu), si se va intampla oriunde in lume, in zonele de frontiera.

Semnalul nu se opreste la granita. Si atata timp cat telefonul s-a conectat la o antena de pe teritoriul Albaniei, e normal sa te taxeze. Nu te taxeaza Orange, te taxeaza reteaua la care te-ai conectat. Care la randul ei, isi cere banii de la Orange, si Orange de la tine.

Solutia in cazul asta este selectie manuala de retea. In felul asta, tu decizi cand sau daca telefonul isi schimba reteaua.

Cum rezolvi problema cu costurile...trebuie discutat cu Orange. Eu unul cred ca mai bine platesti factura, si rezolvi dupa, printr-o eventuala scadere de pe facturile urmatoare, decat sa refuzi s-o platesti, si sa te trezesti cu recuperatorii la telefon. Doar parerea mea.

Dar, ca si taxare, daca erai in zona de granita si telefonul s-a conectat la un operator din Albania, e cat se poate de corect. Neplacut, intr-adevar, dar...corect. Pentru ca operatorul de acolo ti-a furnizat niste servicii, pentru care e normal sa ceara sa-i fie platita factura.

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salutare!

De pe site-ul ANCOM:

https://infocentru.ancom.ro/roaming-involuntar-de-granita/

Inteleg frustrarea, dar undele hertziene nu se opresc la primul obstacol. In Bucuresti prin posturi de radio din Bulgaria (cel mai des BNR si Horizon si chiar si pe timpul zilei).

Singura varianta ca acel cost suplimentar in roaming este doar o intelegere cu Orange, intrucat reteaua albaneza factureaza traficul catre Orange.

Legat de ANPC: nu cred ca vei gasi solutia la ei pana nu utilizezi toate formele de rezolvare cu Orange. Contestarea facturii doar prelungeste scadenta, nu neaparat reduce costurile (cu atat mai mult cu cat problema de conectare a fost la aparat, nu la operator).