anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Suprapunere doua pachete de roaming Albania

MadalinaPa
Junior entuziast

Buna ziua. Ca si anul trecut, regret ca am ales sa imi iau roaming cu Orange pentru Albania. Acum, din motivul ca m-am procopsit din senin cu inca un pachet de roaming 20 min/sms, cel valabil o zi, fara ca eu sa il fi cerut, si fara ca sa am vreo lipsa sau nevoie. Inca am Go Explore  1 ne-epuizat , adica mai am 17 minute/sms. In plus, mai m-am procopsit cu un cost suplimentar de roaming, desi mai am peste 8 GB de net si 17 min/sms...Am  vrut sa fac o reclamatie, dar nu am cum - aplicatia my orange nu o pot descarca din Albania (cica acolo ar fi o sectiune similara) iar din aprilie nu se mai poate trimite pe site formular. 

As aveam nevoie de un mail de contact. Multumesc.

23 Răspunsuri 23

Normal ca l-am folosit, ca alta modalitate nici nu este. V-am scris si in mesaj cum au decurs ostilitatile, individa care mi-a raspuns imi arunca 10, apoi 15 Euro cica compensate pentru 20 de Euro platita de mine pentru o optiune defecta, care genereaza costuri cum o folosesc, si care ma obliga sa stau pe wi fi-ul teraselor, autobuzelor si hotelurilor, sa descarc harti ca sa le folosesc offline, sa imi fac nervi zilnic de vineri dimineata pana acum, duminica inclusiv. Sa nu vorbesc la telefon, ca deh, iar imi baga cost abuziv . Aia 10-15 Euro trebuiau sa acopere si paguba cu costul abuziv, care atunci era 3,68 Euro, acum e 5,68 Euro. Cica sa platesc eu optiunea din nou, aia buna acum. Nu zau! 

Eu nu mai platesc nimic la Orange, nici o optiune, am luat una si nu e ok, nu am incredere ca daca as mai fi luat optiunea cealalta nu pateam ca si inainte, adica ahabar nu am daca Orange le schimba din nou si iar raman aiurea. Din septembrie nici abonament nu o sa  mai platesc la Orange, ca imi expira si vad ca sunt probleme mult prea grave .

MadalinaPa
Junior entuziast

Dar insist cu adresele de mail. Ce sa fac, sa caut eu pe LinkedIn, sa ma protapesc in fata sediului Orange din Bucuresti? Ca fix asta intentionez ,sa tot reclama peste tot. Se pare ca Orange are o problema mare de resurse umane, au angajat ciurucuri care nu se descurca. Cred ca e o problema de programare, Sau tehnic cumva, dar cineva gresit si vreau macar sa pot reclama. Evident ca si la serviciul clienti e o buba mare, nu stiu daca tot tine de resurse umane sau de procedurile Orange. 

 

RafaHelper
#StarMember

Salut @MadalinaPa

Găsești mai jos link către "Procedura privind soluționarea reclamațiilor":

https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2024-06/Procedura-privind-solutionarea-reclamatii...

Multumesc, am aflat un mail reclamatii@orange.ro . Singurul meu succes de vineri incoace! Stiam adresa sediului, am mai fost acolo cu alta ocazie.

Si departamentele de IT, tehnic, resurse umane si serviciu clienti nu au adresa de mail? 

@MadalinaPa din experiența mea aceste departamente nu se ocupa cu înregistrarea unor sesizări, reclamații si sunt responsabile pentru alte procese din cadrul companiei Orange. Nu știu sa existe, deci nu te pot ajuta cu alte informații.

Pentru ce sunt responsabile nu au facut fata la o simpla schimbare de optiune. Ar trebui sa se ocupe si de asta, nu crezi? Desigur, intrebare retorica. Iar resursele umane fix cu asta de ocupa, selectia de personal. 

Eu nu vreau sa reclam nuanta de portocaliu a logo Orange si nici ca bate vantul cam tare de cand mi-am luat optiunea Go Explore 1. 

Sigur exista mailurile cerute, doar ca sunt tinute ascunse . Sa se ascunda **beep** sub pres in loc sa pui mana sa cureti.

O sa caut in alte parti, social media  si alte canale. Vreau accountability pe toate palierele.

In alta ordine de idee, costul meu abuziv creste. Problema inca nu imi este rezolvata. Cica urma sa se rezolve luni,spera moderatoarea.  E ora 12, luni, si tot asa e.

**beep** e sub pres, nestrans.

Acum mi-a intrat un mail de raspuns, cica ma intelege sa sunt frustrata si ca se lucreaza la remediereea problemei tehnice. BLA BLA. 

Remedierea nu trebuia musia sa fie instant dpdv tehnic, ci imediata dpdv customer care, cu scuze si asumarea integral a pagubelor. 

MadalinaPa
Junior entuziast

Oricum voi contesta factura, dar idea e, ceea ce nu pricepe Orange,eu sunt IN VACANTA ACUM! Pana pe 2.06, inclusiv. Factura si contestatia vor fi dupa ce ma intorc, atat cat si reclamatii peste tot, doar ca ACUM ma afecteaza.

Idea e ca Orange a produs si comercializat un produs defect NU si-a asumat eroarea. Asta se rezolva din prima zi de pe chat. 

MadalinaPa
Junior entuziast

Update: pana la urma s-a rezolvat situatia, mi s-a activat optiunea Go Explore 0 si mi s-a oferit compensarea pentru optiunea anterioara plus costul suplimentar.