Sunt in Ungaria si nu pot apela, imi spune neinregistrat in retea
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2025 06:18 PM - editat ultima oară la 31-01-2025 07:50 PM de DanielaH
Buna, sunt in ungaria si nu pot apela pe nimeni si nici pe mine, imi spune neinregistrat in retea, mentionez ca sunt pe abonament si cu doua telefoane pe acelasi abonament
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2025 06:48 PM
Salut,
Intra in aplicația my Orange pentru a vedea daca ai roamingul activat.
Încearcă o selectare manuala a operatorului.
Încearcă un restart sau intra in modul avion pentru câteva secunde.
Încearcă o resetare a setarilor de rețea.
In caz că nu funcționează contactează serviciul clienți pentru o verificare a contului (sa nu ai facturi restante/acces roaming etc).

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2025 07:23 PM
Salutare!
Ai detalii despre ceea ce te interesează aici .
S-ar putea să nu ai abonament cu roaming și atunci trebuie să iei legătura cu cei de la Orange din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator și le ceri să te treacă temporar la un abonament ci roaming sau să ți-l activeze, dacă nu ai putut sau nu a mers activat din My Orange. Le scrii acolo și îți vor răspunde cât mai repede, sper
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2025 07:36 PM
Buna @Ludovic66
Pentru situatii de genul iti recomand in felul urmator:
- Asigura-te ca ai Roaming-ul activat din contul tau My Orange. Acest lucru poti verifica la tabul "Altele" urmat de "Roaming".
- Odata ce ai ajuns in afara, verifica daca ai "Date mobile in Roaming" activate. Daca problema persista, recomand sa faci o cautare manuala a retelei mobile din setarile telefonului. Pentru cautare manuala la reteaua in roaming, se recomanda verificarea fiecarui operator afisat in lista si selectarea celui care permite utilizarea serviciului de roaming.
Sper ca te-am ajutat cu aceste informatii si iti doresc o zi faina si calatorie placuta,
Gabubu
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-02-2025 01:28 PM
Salut. Trebuie sa ai roaminhul activat de numar dar si din telefon. Din telefon la setari,pt numar merge si la *100#
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-02-2025 09:49 AM
@Ludovic66, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite mai sus?
