la 30-10-2022 09:40 AM
la 30-10-2022 09:46 AM
Salutare!
Mă gândesc să nu fi depășit limita de utilizare rezonabilă a resurselor în roaming, dacă ai utilizat mai mult de 3 luni serviciile în afara țarii. Poți eventual să intri pe Chat Djingo sau să le scrii din formularul de contact al paginii orange.ro, adică aici:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 30-10-2022 09:53 AM
@2323: De cât timp ești în Germania? Dacă ești de mai mult de 2 luni atunci vei mai putea folosi telefonul doar încărcând cu credit, sau după revenirea în țară. Cu siguranță și pe numărul de Telekom ai aceiași problemă. Revino cu detalii despre durata șederii tale în roaming.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor