la 02-09-2024 04:20 PM - editat ultima oară la 03-09-2024 09:56 AM de DanielaH
Salut! Please help me!
Am activat roamingul, m-am încărcat cu o opțiune de 12€ ca să am net pentru gps și altele înainte de a pleca din țară, dar nu reușesc să mă conectez. Am mai încărcat azi și cu o opțiune de 6€ ca am zis ca poate nu-i suficient... faza e ca sunt deja plecată din țară și nu pot lua legătura telefonic cu cei de la serviciul clienți pt ca nu îmi apare nici o rețea nimic😔. Așadar ce-i de făcut? Nici nu pot plăti cu cardul când merg undeva pt ca nu am net🤦♀️
la 02-09-2024 04:26 PM
Salutare!
Ai incarcat cu optiune de 12E si apoi cu cea de 6E?
Verifica in urmatoarele doua parti (recomandat la un WiFi):
la 02-09-2024 04:26 PM
Salutare!
Ai incarcat cu optiune de 12E si apoi cu cea de 6E?
Verifica in urmatoarele doua parti (recomandat la un WiFi):
la 02-09-2024 04:40 PM
Salutare!
Ia legătura cu ei din Chat Djingo și vezi cum te pot ajuta! Ceri transfer operator .De asemenea, poți lua legătura cu ei din My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă!
la 02-09-2024 11:29 PM
@Kity10: Bun venit în Comunitatea Orange. Dacă deplasarea era în spațiul SEE, atunci era ok opțiunea de 12euro, cu resurse în roaming SEE. Din păcate, dacă ai încărcat cu opțiunea de 6euro cu resurse naționale atunci beneficiile în roaming ale opțiunii de 12euro au fost anulate (fapt despre care ești atenționată inclusiv în momentul activării opțiunii naționale). Dacă opțiunea de 6euro este doar credit, atunci nu e problemă și necesită doar o verificare a configurărilor pentru utilizarea datelor în roaming ale GPS-ului.
Pe de altă parte, opțiunea era pentru telefon sau pentru aparatul GPS? Dacă GPS-ul era defapt telefonul mobil și opțiunea era aferentă telefonului atunci nu a fost funcțional internetul pentru că aveai ”roaming data” dezactivat (în setări > Rețele mobile).
Ce ai de făcut în acestă situație? Dacă ai opțiunea de 12 euro activă pe cont, fie activezi roamingul din MyOrange (utilizând o conexiune WiFi) sau mai simplu, apelează *100# SelfCare și alegi opțiunea ”2 Roaming, internațional și mes vocală” > apoi ”2 Roaming” > după care alegi opțiunea ”Activare roaming” (pentru că vei observa că ai status-ul la acest moment ”roaming inactiv”.
După activarea roaming-ului și 1-2 restartări de telefon (Datele mobile nu se vor activa imediat pe 4G,+ ci doar după 5-6 minute) vei putea folosi din nou telefonul cu resursele din opțiunea de 12euro de pe cont.
Succes și te așteptăm cu detalii dacă întâmpini dificultăți. Numai bine.
la 03-09-2024 09:58 AM
@Kity10, mulțumim pentru marcarea soluției. Înțeleg că s-a rezolvat situația? Este totul în regulă acum și funcționează serviciul de roaming?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor