la 26-11-2022 03:04 PM - editat ultima oară la 28-11-2022 09:53 AM de DanielaH
Sunt in roaming. Știe cineva de ce nu pot suna, nu pot sa fiu sunată și nici pe date mobile sa intru deși am semnal la cartela și credit, am scris pe chat dar nu mi-a răspuns nimeni, iar de sunat oricum nu ma lasa sa sun ca sa aflu care e problema.
la 26-11-2022 03:34 PM
Pe abonament, serviciul roaming e inclus in unele pachete, dar degeaba, el trebuie activat manual. Poate si pe prepay e la fel.
Din moment ce esti in strainatate, poti activa roamingul din MyOrange. Te loghezi in cont fie in aplicatie, fie pe orange.ro, apoi alegi din meniul principal sectiunea Roaming si daca serviciul este dezactivat, poti sa il activezi.
Daca nu te descurci, poti suna la 0040374300300 din orice retea, chiar si straina.
26-11-2022 03:42 PM - editat 26-11-2022 03:43 PM
Daca serviciul nu era activat, nu avea semnal. 🙂
La prepay, roaming-ul se activeaza in doua feluri:
1. automat, cu o optiune de roaming
2. manual, din setarile contului.
Dar din moment ce ai semnal, inseamna ca te poti conecta la un operator de roaming, ceea ce inseamna ca ai serviciul activat. Problema e cel mai probabil in alta parte (limita de roaming atinsa, saaau...altceva).
la 26-11-2022 07:03 PM
Radule, chiar pe abonament cu resurse naționale sau pe prepay poți avea semnal dar fără să poți apela. Cauza? Nu ai roaming activat (resurse) dar ai acces la servicii de urgență. Verificat personal, chiar recent (în urmă cu o lună). 😉
26-11-2022 03:39 PM - editat 26-11-2022 03:40 PM
Buna Larisa,
De cat timp esti in roaming? Calatoresti des in afara tarii? Exista posibilitatea ca in ultimele 4 luni sa fi fost preponderent in roaming? Daca da, explicatia e simpla: ai atins limita de utilizare rezonabila a serviciilor in roaming. Mai multe detalii aici.
Solutia e simpla, dar destul de costisitoare: incarci cu credit, NU activezi o optiune de roaming, si consumi direct din credit, la tarifele standard ale tarii in care te afli.
Mai multe detalii in sensul asta aici (dupa ce selectezi tara)
la 26-11-2022 06:29 PM
Larisa, bun venit in Comunitate!!!
Ai o opțiune activă sau ești pe credit și plătești cât consumi?
la 28-11-2022 11:38 AM
@LarisaO, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor