anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Roaming - nu pot suna, nu pot sa fiu sunată

LarisaO
Începător

Sunt in roaming. Știe cineva de ce nu pot suna, nu pot sa fiu sunată și nici pe date mobile sa intru deși am semnal la cartela și credit, am scris pe chat dar nu mi-a răspuns nimeni, iar de sunat oricum nu ma lasa sa sun ca sa aflu care e problema.

6 Răspunsuri 6

Blue12
Senior

Pe abonament, serviciul roaming e inclus in unele pachete, dar degeaba, el trebuie activat manual. Poate si pe prepay e la fel.

Din moment ce esti in strainatate, poti activa roamingul din MyOrange. Te loghezi in cont fie in aplicatie, fie pe orange.ro, apoi alegi din meniul principal sectiunea Roaming si daca serviciul este dezactivat, poti sa il activezi.

Daca nu te descurci, poti suna la 0040374300300 din orice retea, chiar si straina.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Daca serviciul nu era activat, nu avea semnal. 🙂

La prepay, roaming-ul se activeaza in doua feluri:

1. automat, cu o optiune de roaming

2. manual, din setarile contului.

Dar din moment ce ai semnal, inseamna ca te poti conecta la un operator de roaming, ceea ce inseamna ca ai serviciul activat. Problema e cel mai probabil in alta parte (limita de roaming atinsa, saaau...altceva). 

Client Orange

Radule, chiar pe abonament cu resurse naționale sau pe prepay poți avea semnal dar fără să poți apela. Cauza? Nu ai roaming activat (resurse) dar ai acces la servicii de urgență. Verificat personal, chiar recent (în urmă cu o lună). 😉

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna Larisa,

De cat timp esti in roaming? Calatoresti des in afara tarii? Exista posibilitatea ca in ultimele 4 luni sa fi fost preponderent in roaming? Daca da, explicatia e simpla: ai atins limita de utilizare rezonabila a serviciilor in roaming. Mai multe detalii aici.

Solutia e simpla, dar destul de costisitoare: incarci cu credit, NU activezi o optiune de roaming, si consumi direct din credit, la tarifele standard ale tarii in care te afli.

Mai multe detalii in sensul asta aici (dupa ce selectezi tara)

Client Orange

delfinas
#StarMember

Larisa, bun venit in Comunitate!!!

Ai o opțiune activă sau ești pe credit și plătești cât consumi?

DanielaH
Moderator

@LarisaO, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu vești bune.