anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Roaming Nefunctional Olanda

Maaariina
Junior
Buna ! Mentionez de la început ca nu ma aflu pe teritoriul României . Am o cartela Prepay , in urma cu 2 zile mi-a expirat opțiunea de 10 EURO , astăzi am activat o opțiune de 14 EURO cu ajutorul unui consultant de la un magazin din România . Opțiunea mi s-a activat , îmi apare activa și in aplicație însă , nu pot nici sa sun nici sa fiu sunată pe numărul de telefon și primesc mesaj ca nu am suficient credit . Mentionez ca roamingul este activ . Consultanții de la Orange nu m au ajutat deloc in continuare , și bineînțeles nu pot suna la serviciul relații clienți . Aveți idee cum trebuie sa gestionez mai departe situația ?
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember
@initiatoare, soluția la problema ta este un abonament de la digi, telefon compatibil Volte/Vo-wifi și să te conectezi la o rețea locală prin Vo-wifi. Soluția nr. 2, telefon Volte/Vo-wifi la orange/Vodafone, îl închizi la ieșirea din țară și nu îl mai scoți din modul avion. În Olanda deschizi wifi local și ai la dispoziție voce pe Orange, voce și sms pe Vodafone. Ideea este să nu își ia IP nou de Olanda sau altă țară ca îți taie accesul instant la Vo-wifi.

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

FLo1
#StarMember
@mitzij: Deși ai greșit "bucătăria" (ar trebui să îi întrebi pe cei de la Vodafone, pentru ca nu ai nimic în comun cu Orange), politica în roaming e universală, indiferent de furnizor. Dar dacă în ultimile 4 luni (123 zile) resursele din opțiune le-ai consumat preponderent în roaming... de aici și problema: rămâne să folosești serviciile pe credit, nu din opțiune. Revino cu detalii despre perioada petrecută în roaming.

mitzij
Junior
Intentionat am postat aici fiindca nu am gasit niciun fel de forum/discutie despre problema pe care o am nicaieri in alta parte (cu atat mai putin la operatorul de care apartin) si da, am mai mult de 123 zile de cand folosesc optiunea de roamning in alta tara insa nu este pentru prima data cand fac asta. In urma cu 4 ani am fost plecat pentru o perioada mult mai lunga si nu am patit asta si tin sa mentionez ca aveam extraoptiune de 4 euro roamning la vremea aia in comparatie cu cea de 15 de acum. Nu este mentionat nicaieri in momentul cumpararii si activarii extraoptiunii oricare ar fi ea ca urmeaza sa se intample asta sau ca esti limitat sa o folosesti o anumita perioada. O alta intrebare pe care o consider de bun simt este: de ce platesc ceva si de ce mi se ofera niste beneficii daca nu am voie sa le folosesc? Exista un precendent in care cineva de la o alta companie din romania spune unui client care a fost sunat ca a abuzat de nelimitatul pe care il ofera si ca a vorbit mai mult de 24 de ore in 24 de ore.

mitzij
Junior
In concluzie, o sa ma supun fiindca nu am altceva de facut, o sa-mi dezactivez extraoptiunea pe care o foloseam si o sa vorbesc pe credit cum obisnuiam sa facem in urma cu vreo 10-15 ani pana sa apara extraoptiunile cu minute. Un alt motiv pentru care ma aflu aici este ca planuiam sa ma portez la orange cu prima ocazie cand ajung acasa insa am descoperit ca nu este o chestie ce tine de un anumit operator. Este pacat totusi ca se intampla asta tinand cont cati romani sunt plecati din tara si nu vor sa isi schimbe numarul de telefon si sa-l pastreze pe cel din Romania indiferent de motivul fiecaruia. Si repet ce am spus si prima data fiindca asta este chestia care ma deranjeaza cel mai tare: din tot ce primeam de cei 15 euro pe care ii plateam, nu foloseam nici macar 1% iar restul se pierdea in fiecare luna. Nu cred ca oamenii ca mine saracesc o companie oricare ar fi ea. O zi frumoasa!

delfinas
#StarMember
Mitzi, asta e o regulă generală, indiferent de de țară. Ei consideră că roamingul e pentru plecări temporare din tara. Dacă te stabilesti pe termen mai lung in alta țară, trebuie sa folosești serviciile unui operator din tara în care te-ai mutat. Cred că e vb și de o concurenta neloiala, din punctul lor de vedere, nu le place sa le consumi serviciile cu o cartela cumpărată de la alt operator din altă țară. Tu poți folosi numărul in continuare, dar vei consuma din credit, la prețul zonei. Din fericire, tarifele nu sunt mari in cazul țărilor SEE.

FLo1
#StarMember
@mitzij: Pentru "1% din resursele opțiunii" cred că te încadrezi numai bine, fără probleme în valoarea creditului reîncărcat, pentru a nu rămâne nimic neconsumat. Dar așa cu ți s-a recomandat deja, pentru șederi prelungite de luni de zile mai bine te asiguri cu un număr local.