anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

ROAMING INDONEZIA

Andadumi
Începător

Salutare. Tocmai ce am ajuns în Bali și nu reușesc să mă conectez la rețea. Manual, am ales IND TELKOMTEL dar în continuare apare ”No Service”. Încerc să activez și opțiunea de ”roaming în toată lumea”, pentru că opțiunea Go World 4 este activă deja. Dar PRIMESC ÎNCONTINUU MESAJ CĂ CEREREA N-A PUTUT FI PROCESATĂ. Vă rog să mă ajutați.

4 Răspunsuri 4

Anca07
#StarMember

Buna Anda,

Inainte de a iesi din tara, ai verificat starea serviciului roaming? Era activ?

Poti verifica si acum: 

  • din contul tău My Orange - secțiunea servicii - internațional și roaming

In cazul in care nu este activ, il poti activa. Verifica te rog daca asta este problema, si revino in comunitate si ne spune daca s-a rezolvat.

Salut,

Intrucat primesti mesaj de eroare, banuiesc ca nu s-a activat optiunea.

Din cate observ aici, modalitatile de activare sunt:

  • apelează *100#, ramura “Roaming și Internațional”
  • intră în contul My Orange
  • trimite un SMS la 321 cu codul fiecărei opțiuni
  • apelează la 300, Serviciul Clienți
  • scrie-i lui Djingo, chatbotul de aici

Opțiunea nu se reactivează automat dupa consumarea resurselor sau după 30 de zile de la activare.

arsradu_0-1676911581013.png

Din pacate, meniul Self Care (*100#), 300 si 321 nu sunt disponibile in roaming. Pentru relatii clienti, trebuie apelat numarul +40 374 300 300 din international. Dar, binenteles ca din moment ce nu ai semnal (nu ai roaming activ), nici nu poti apela.

Deci, mai raman varianta contului My Orange, sau chat-ul Djingo.

 

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Andadumi: Bun venit în Comunitate. Când și cum ai încercat activarea opțiunii "Go world plus4"? Înainte sau după ce ai ajuns la destinație? Ai primit confirmarea că opțiunea a fost activată? Roamingul din contul tău MyOrange este activat pentru toate țările (nu doar SEE)? Dacă răspunsul este DA la aceste întrebări, mai rămâne să selectezi un alt operator local la care să te conectezi și să dai și un restart la telefon, necesar de altfel. Te așteptăm cu informații noi despre situația ta. Numai bine.

DanielaH
Moderator

@Andadumi, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?