anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Roaming Germania

Luana123
Începător

Buna seara! Am efectuat o reincarcare cu cod tatalui meu, in aceasta seara, el fiind in Germania. I-am pus 16 euro credit, dar nu stiu cum sa ii activez sa ii mearga, nu a primit niciun mesaj nimic. 

6 Răspunsuri 6

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Asigura-te ca nu a consumat nimic din credit. Apoi, intra pe contul cu numărul lui și activează opțiunea de acolo. 

MihaiC99
Specialist

Salut,

Daca prepayul a fost încărcat cu cei 16 euro, are 2 posibilități:

  • Sa activeze o opțiune cu roaming inclus de 16 sau 12 euro.
  • Sau sa activeze manual roamingul din credit urmând să fie tarifat din creditul disponibil

https://www.orange.ro/roaming/germania/ 

Ai detalii in linkul de mai jos cu privire la modalitățile de activare a roamingului.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-am-acces-la-serviciul-roaming-pe-cartela-mea-prepay 

delfinas
#StarMember

Luana, bun venit in Comunitate!!!

Tu ai activat optiunea de 16 euro sau credit de 16 euro? 

FLo1
#StarMember

@Luana123: Ai acces la numărul tatălui tău în contul MyOrange? Sau ai numărul în contul tău MyOrange? Dacă DA, atunci poți activa opțiunea (de 16 euro sau 12euro cu resurse în roaming SEE) din MyOrange -> Opțiuni. Altfel, tatăl tău poate apela *100# (SelfCare) și să activeze opțiunea de 16euro chiar din roaming (Alege ramura 3 Optiuni -> 2.Opțiuni cu minute -> 1. Opțiunea 16E cu roaming -> 1. Continua -> Activare). Altfel, îți recomand reîmcărcarea cu activare directă a unei opțiuni cu resurse (nu credit), fie de 12euro (din MyOrange) sau altfel cea de 16euro. 

Pentru alte detalii poți parcurge acest [Tutorial] Detalii de luat în considerare când plecăm sau ne aflăm în roaming . Te așteptăm cu vești bune. Pe curând.

FLo1
#StarMember

@Luana123: "Nu a primit niciun mesaj, nimic" pentru că are roamingul dezactivat. Activează romingul printr-una din alternativele menționate anterior: cu opțiune cu resurse sau manual utilizând credit, fie din aplicația MyOrange asociată numărului sau din SelfCare (apel la *100# ) apelabil de pe numărul respectiv. Te așteptăm cu vești bune. 

Anca07
#StarMember

Buna @Luana123 

S-a rezolvat problema? Te-au ajutat raspunsurile primite aici?

Zi cu soare!🌞