la 22-10-2022 04:59 PM - editat ultima oară la 24-10-2022 09:17 AM de DanielaH
Buna ziua, de 2 zile s-a luat semnalul din senin în timp ce stăteam online fara sa umblu la cartela și se ia de tot și tine cateva secunde, și când activez datele mobile nu se întâmplă nimic, menționez că am încărcat cu 16 euro, și am roamingul activat? Vreo idee ce ar putea să fie?
22-10-2022 06:37 PM - editat 22-10-2022 07:27 PM
Salutare!
Poți să fi depășit limita rezonabilă de consum in roaming, dacă ești de mai mult de 2-3 luni în afară sau ai folosit prepay-ul respectiv mai mult în afara în ultimul timp și să nu ți se mai des voie decât dacă încarci cu credit. E cam costisitor, dar ai varianta unui prepay local. Asta poate fi una dintre cauze , iar alta poate fi de la operatorul local. Adică poate avea probleme tehnice! Vezi dacă poți să te conectezi manual la un alt operator!
Succes!
la 23-10-2022 08:53 PM
Pai daca era ceva de genul mai puteam sa, sun și să fiu sunat pe orice număr?
22-10-2022 07:17 PM - editat 22-10-2022 07:20 PM
De cat timp esti in roaming? Daca esti de mai mult de 2 luni, e posibil intr-adevar sa fi atins limita de utilizare rezonabila a serviciilor in roaming.
Ai mai multe informatii aici.
la 23-10-2022 08:54 PM
Pai daca era ceva de genul mai puteam sa, sun și să fiu sunat pe orice număr?
23-10-2022 08:59 PM - editat 23-10-2022 09:03 PM
Teoretic, da... Daca ai credit. Dar daca problema e intermitenta, posibil sa fie SIM-ul, sau semnalul. Dar din screenshot-ul tau, pare ca ai semnal ca lumea, deci, nu prea ar avea motive sa pice...
Cand pica semnalul, primesti si vreo eroare de SIM cumva? Cum isi revine? Pe alt telefon face la fel? Ai posibilitatea sa incerci?
la 24-10-2022 11:05 AM
@Hanox7, ai încercat un alt operator/ alt telefon? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor