la 15-10-2022 04:20 PM - editat ultima oară la 17-10-2022 09:43 AM de DanielaH
Acum 2 saptamani am activat optiunea de 12e roaming. Azi aflu ca nu mai am internet și nu mai pot suna. Pana acum nu am avut aceasta problema. Pe my orange imi arata ca nu mai am internet național, ok. Dar minunte am. De ce nu pot sa sun? Ce e cu prostia asta. Dacă știam nici nu mai incarcam
15-10-2022 04:49 PM - editat 15-10-2022 04:54 PM
Iulian, bun venit in Comunitate!!!
De când ești în roaming? Daca ești de mai mult de 2 luni neîntrerupt, atunci ai încălcat limita rezonabila de consum în roaming și vei putea avea acces la servicii doar daca încarci cu credit (nu opțiune!), din care vei consuma la tariful zonei.
Daca in My Orange îți arată că ai consumat deja tot traficul de net inclus pt roaming, dar nu ai depășit limita rezonabila de consum în roaming, atunci trebuie sa reîncarci ori cu o opțiune ori cu credit.
Roamingul e pentru călătorii temporare în străinătate, nu pe termen lung. Dacă vrei să stai mai mult în străinătate, ia o cartelă de acolo și încearcă să folosești wifi.
la 15-10-2022 05:53 PM
asta e și chestia acum. Am o luna și jumătate. Pana acum mergea și 3 luni. Ce s-a schimbat și de ce? Sunt în Danemarca
la 15-10-2022 06:25 PM
Nu vad care e traficul pt roaming, se vede doar ce e național.
15-10-2022 06:59 PM - editat 15-10-2022 07:05 PM
Nu s-a schimbat nimic, din cate stiu eu, in ceea ce priveste politica de utilizare rezonabila a serviciilor in roaming. Mai multe detalii in legatura cu asta aici.
Pe de alta parte, din cate observ, optiunea de 12 Euro cu roaming imparte mare parte dintre beneficiile nationale cu cele din roaming. Posibil din cauza asta sa nu apara nimic separat in My Orange. E doar o supozitie, binenteles.
Mai multe detalii despre roaming-ul prepay in Danemarca aici.
Deci...din cate inteleg eu, ar trebui sa ai macar minute in momentul asta. Presupunand ca nu intri cumva in cele 123 de zile de monitorizare pentru roaming.
Arunca o privire atenta peste conditiile mentionate pe pagina de mai sus (sectiunea Care sunt indicatorii obiectivi pe care îi urmăreşte Orange România?) si vezi daca se aplica ceva in cazul tau.
Vezi ca daca mergi des, e posibil sa se cumuleze perioadele. Si daca ai mai mult de 61 de zile in intervalul respectiv, e posibil sa nu te mai lase sa folosesti din resursele incluse in extraoptiune.
Daca nu e cazul, incearca sa iei legatura cu cineva pe chat-ul Djingo si vezi daca te poate lamuri cumva.
15-10-2022 05:02 PM - editat 15-10-2022 05:03 PM
Internetul national nu are legatura cu roaming-ul. El e folosit cand esti in tara. La fel si minutele nationale. Tu acum esti in tara sau in afara? Daca esti in afara, in ce tara esti? Intreb pentru ca s-ar putea ca optiunea pe care o ai sa nu fie cea corecta pentru tara in care te afli.
Pe langa asta, se aplica binenteles si ce zicea delfinas mai sus. Daca esti de prea mult timp in roaming (peste 2 luni), nu mai poti folosi beneficiile din optiunea de roaming, si trebuie sa incarci si sa folosesti din credit, la tarifele standard pentru tara respectiva.
la 17-10-2022 11:15 AM
@Iulian110 s-a rezolvat/ clarificat situația?
Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Daca da, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai ușor informațiile dorite. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor