anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Roaming Belgia

Anaid1
Începător

Bună. Sunt în Belgia de 50 de zile. Am avut opțiunea de 12€ activă și totul a fost bine.

După ce s-a terminat, nu am reîncărcat deoarece aveam altă cartelă dar am păstrat cartela în telefon.

Acum îmi spune că Orange mi-a blocat numărul și nici nu pot apela *100#. Dacă cineva încearcă să mă sune, i se închide apelul fără a suna.. 

Oare nu merge din cauza faptului că nu mai am opțiune activă?

Precizez că a funcționat să fiu sunată 15 zile după ce mi-au expirat minutele.

Ajutor vă rog! 

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
Campion certificat

@Anaid1: Bun venit în Comunitate. Prin expirarea opțiunii s-a dezactivat și roamingul. Astfel acum numărul tău apare/se comportă ca într-un telefon închis (neconectat la nici o rețea). Mai întâi, dacă ai acces la MyOrange verifică pe cont dacă mai ai roamingul activ. Dacă nu este activ atunci doar o EO/opțiune de minim 12 euro va activa roamingul pentru SEE ca să poți verifica numărul din roaming. 

Dacă nu mai folosești numărul, fiind deja ”de 50 de zile” în Belgia, poți să reîncarci cu credit pentru activarea roamingului și să-ți trimiți un SMS. Primirea de SMS e gratis. Dacă primești SMS-ul atunci e ok. Totuși, având în vedere cele menționate de tine nu se pune problema de ”blocare” SIM, adică să fi pierdut numărul. Atât doar că e cu roaming inactiv.

Revino pe topic cu noi informații în funcție de decizia ta. 

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

teacher_
Specialist certificat

Buna seara. Este posibil sa fi încălcat politica de utilizare rezonabilă a datelor în roaming, deși 50 de zile este un timp destul de scurt...

Poți să încerci să reîncarci cu credit in loc de opțiune din My Orange, sau sa rogi pe cineva să îți reîncarce din țară. 

delfinas
Campion

Anaid,  bun venit in Comunitate!!!

Poate fi cum a scris colegul Teacher, să fi depășit limita rezonabila de consum în roaming. Poate fi și faptul că ai intrat în perioada de grație și, daca nu mai ai optiune activa sau credit, nu mai poți nici măcar să primești apeluri, pt că te costa in roaming și dacă nu au de unde retrage contravaloarea apelului primit, nu mai poți da/primi apeluri.

FLo1
Campion certificat

@Anaid1: Bun venit în Comunitate. Prin expirarea opțiunii s-a dezactivat și roamingul. Astfel acum numărul tău apare/se comportă ca într-un telefon închis (neconectat la nici o rețea). Mai întâi, dacă ai acces la MyOrange verifică pe cont dacă mai ai roamingul activ. Dacă nu este activ atunci doar o EO/opțiune de minim 12 euro va activa roamingul pentru SEE ca să poți verifica numărul din roaming. 

Dacă nu mai folosești numărul, fiind deja ”de 50 de zile” în Belgia, poți să reîncarci cu credit pentru activarea roamingului și să-ți trimiți un SMS. Primirea de SMS e gratis. Dacă primești SMS-ul atunci e ok. Totuși, având în vedere cele menționate de tine nu se pune problema de ”blocare” SIM, adică să fi pierdut numărul. Atât doar că e cu roaming inactiv.

Revino pe topic cu noi informații în funcție de decizia ta.