la 19-06-2025 01:00 PM - editat ultima oară la 23-06-2025 11:20 AM de DanielaH
Buna. Sunt in Kyrgyzstan si nu ma pot conecta la nicio rețea de aici. Am 3 telefoane cu abonament la mine si e prima data cand nu ma pot conecta. Aveti idee care poate fi problema? Am citit ca nu ar fi nicio problema si ar trebui sa mearga.
la 22-06-2025 09:44 PM
Da. Pana la urma am sunat la call center si in decurs de cateva ore dupa apel mi-au facut ceva resetare si acum functioneaza.
As fi vrut sa stiu si eu de ce nu a mers, sa nu patesc la fel si in alta parte, dar ma bucur ca functioneaza.
19-06-2025 01:06 PM - editat 19-06-2025 01:07 PM
Ai activat roamingul pt toate tarile, din My Orange?
Vezi ca tarifele pt Kargazstan sunt f mari!!! https://www.orange.ro/roaming/kargazstan/
De ex: 9,9000 €/MB
la 19-06-2025 01:36 PM
Da. Am pe toate tarile. Am fost in zeci de tari si a mers mereu. Problema e ca aici in Kyrgyzstan e acoperire doar 3G si eu pe telefon pot selecta doar 4G si 5G. Apar 3 operatori, dar niciunul nu functioneaza. Am sunat la call center si mi-au spus ca Orange colaboreaza cu Sky Mobile in Kyrgyzstan, iar mie imi apar doar O!, Mega si Beeline.
la 20-06-2025 09:22 AM
@Dmariusd, s-a rezolvat situația? Ai reușit să te conectezi în rețeaua Sky?
la 22-06-2025 09:44 PM
Da. Pana la urma am sunat la call center si in decurs de cateva ore dupa apel mi-au facut ceva resetare si acum functioneaza.
As fi vrut sa stiu si eu de ce nu a mers, sa nu patesc la fel si in alta parte, dar ma bucur ca functioneaza.
la 20-06-2025 09:36 AM
Salutare!
Inteleg ca ai IPhone. Ai cumva SIM fizic pe care-l poti pune in alt telefon? Teoretic, chiar daca iti apare 4 si 5G la selectarea de retele, telefonul se va conecta la orice frecventa (2G/3G/4G/5G).
Sky Mobile sunt Beeline (si-au schimbat denumirea, asa cum Telenor Bulgaria a devenit Yettel, chiar daca in factura apare Globul ca retea utilizata, deci practic 3 denumiri pentru aceeasi retea partenera). Incearca sa selectezi Beeline, atat cu retea selectata pe 5G, cat si pe 4G).
la 22-06-2025 09:46 PM
Da. E SIM fizic. Am aici 3 abonamente pe numele meu (toata familia) si toate au aceeasi problema. Sunt conectat acum la Beeline, dar numai dupa o resetare a setarilor facuta de cei de la Orange. Orice am incercat eu nu a functionat.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor