
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-08-2022 10:40 AM
Bună dimineața! Sunt in Bulgaria de ieri seara, roaming-ul nu funcționează. Mentionez ca am cartela prepay, am incarcat cu optiunea de 12 euro, roaming-ul este activat, am închis și redeschis telefonul
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-08-2022 10:48 AM
@Agorima: Bun venit în Comunitate. Încearcă și schimbă operatorul (furnizorul) actual cu un altul acceptat de Orange. Aceasta mai ales dacă semnalul nici nu este foarte bun în zona unde te afli.
6 Răspunsuri 6

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-08-2022 10:48 AM
@Agorima: Bun venit în Comunitate. Încearcă și schimbă operatorul (furnizorul) actual cu un altul acceptat de Orange. Aceasta mai ales dacă semnalul nici nu este foarte bun în zona unde te afli.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-08-2022 03:18 PM
Faimoasa intrebare: in ultimile 4 luni ai consumat mai mult in roaming SEE? In rest, recomand ce ti-a recomandat @Flo1.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-08-2022 11:15 AM
@Agorima, s-a rezolvat situația cu roaming-ul? Funcționează? Te așteptăm să revii cu vești bune.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-08-2022 10:55 AM
Rezolvat! Mulțumesc mult! Am schimbat operatorul de telefonie manual.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-08-2022 11:28 AM
@Agorima: În multe cazuri (țări), conectarea automată nu este cea mai bună soluție. În general potrivește, dar sunt destule excepții, care influențează atât puterea semnalului cât și accesul la date mobile. Și se aplică și pe alte SIM-uri de RO, nu doar de Orange. E bine că acum îți funcționează. Vacanță plăcută.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-08-2022 11:45 AM
@Agorima, ne bucurăm.
Concediu plăcut și te mai așteptăm în Comunitate.
