Stai liniștit, că și in UE la fel este ,sunt pe prepay ,ziceam ca aceasta este cauza..dar vad că și la abonament este la fel..
I am contactat bineînțeles și au zis că este de rețeaua la care s a conectat, am schimbat rețeaua manual,sim ul în alt telefon, tot așa, pe voce era ok,netul ziceai că sunt 1999 ..social ioca, se încarcă o poză în 10 minute...horor nici mesaje social f greu,cică nu e vina lor...nu îți zic ce am pățit la trecerea dintr o țară în alta 10 min 20 să găsească rețea, restartat mereu...horor...nici google maps nu vedeam...bine ca nu eram la volan și mai aveam un alt telefon pe o rețea dintr-o altă țară UE care nu a avut absolut nici o problemă, criminal a fost!!! se întrerupea non stop, ce să caut că nu aveam net
să fi fost singură și copii poate...cică nu e de la ei...
Apoi am auzit la niște vlogări care umblau prin Eu ,aceeași problemă cu internetul Orange...deci au probleme grave
De un an de zile le tot zic...și nu este de la ei,am plătit opțiune cu roaming de care nu am beneficiat pe internet,poate 10-15%...cu indulgență ,bani plătiți pe un serviciu de care nu am beneficiat...f puțin
Dar... din 15 iulie încoace, văd că s a mai remediat, sper să ii țină, dar cu toate că am fost în țară în cele 123 de zile 20 de zile dar mi au restricționat internetul pe roaming că am abuzat ....
Bineînțeles că le am scris,ca de sunat nu se poate, iar Dingo sau cum l-o chema pe "robot" e o mare prostie...pierdere de timp,nu te ajuta deloc..Noi plătim și nu ne ajută nimeni la probleme..Dingo e o ...cacialma
Am deja 48 de ore și nu răspunde nimeni,am cerut un consultant...
Succes,poate ai mai mult noroc
Dar mie mi au făcut zile fripte,iti "strică" concediul !